Dagens bild

Det var dessutom inte jag som gjorde den, jag fick den i födelsedagspresent av min faster och hennes man.

Kolla först att inte navkapseln är värd en massa pengar, det vore ju dumt att borra hål i en eftersökt ovanlig kapsel

Vad är det för gammal häck utan ABS i busken?
Det är mysko. BMW 3serie touring från tidigt 2000-tal. Mint condition (inte) med bara 13 ägare och andra issues. Så många red flags.

Besiktad i början av maj, förvärvad 10/6-25.

Skulle kollat upp den andra bilen också. Inte helt säker på om de mötts eller troligare rejsat. Isf 2 ekipage framförda av ödestroende utan några hänsyn. Stod där och flinade när jag passerade första gången. Omöjligt att veta om de vänt. Bilen stod bredvid den i skogen i samma riktning. Varningstriangel en bit bakom mig. Ingen från andra hållet, vilket hade varit bra mtp sikt i kurvpartiet. Blir fort trångt där.

Graneforsvägen, första kurvpartiet från Hällarydshållet.

Last edited:
Ja, det är förlåtet, speciellt när du inte vet var du har den.
Och nu hittade jag fyra Volvokapslar, också oanvända.
Så, tanken väcks faktiskt om att göra en väggklocka av en, eftersom mitt hjärta ligger närmare Volvo. 🙃

Vad är det för Volvo kapslar? Är intresserad av dom om det är dom med rött centrum med ett V, tror dom satt på Amazon.

Ja, det är förlåtet, speciellt när du inte vet var du har den.
Och nu hittade jag fyra Volvokapslar, också oanvända.
Så, tanken väcks faktiskt om att göra en väggklocka av en, eftersom mitt hjärta ligger närmare Volvo.

Saabkapslarna ger du fan i bara så du vet.

/Saab-Ove

Med vänlig hälsning,

Kan en miljardär gifta sig med sin sexdocka kan jag bygga ett torn med kallbockad aluminium, buntband och vulktejp. Blev ju skitbra!
Tyvärr brann min 20 år gamla värmepistol upp så jag kunde inte bocka till en biltema plexiruta som vindskydd.

IMG_20250628_103656824_HDR.jpg
IMG_20250628_102616505_HDR.jpg

Vad är det för Volvo kapslar? Är intresserad av dom om det är dom med rött centrum med ett V, tror dom satt på Amazon.
Tror ändå att det är PV/Duett/Amazon, men vet inte exkakt vilken färg som förekom var/när.
Dom här har svart centrum, du kanske kan hitta en dekal som gör dom röda:
Fina men dammiga.

Volvokapsel.jpg

För att göra det hojrelaterat så klämmer jag in en bild på en intressant konstruktion av framgaffel.
Lite begränsad i sin fjädrande funktion, men inte helt ofjädrad, lite HD över den kanske?

Cykel_1.jpg

Förresten, fick du tag på vita pluppar för dina skruvar till regplåten?

Edit;
Hittat 3st. Inte perfekta, men 2 är nästan.
Kan skicka.

Nä hittade några liknande skruvar på Amazon men köpte inte dom. Så pluttar är fortfarande intressant.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show