Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Den är grymt härlig, med integrerade blinkers - love it!Den gamle fungerar detta året med. Nej, den har inte vilat sig till bättre form, men den orkade upp i 85 km/h i alla fall, enligt mätaren. Och lite nerförsbacke...
Maskrosor är fint, men helst inte på min gräsmatta. Tur att detta inte är min gräsmatta alltså.
View attachment 514306
Säg att det är raps, då blir alla glada.Den gamle fungerar detta året med. Nej, den har inte vilat sig till bättre form, men den orkade upp i 85 km/h i alla fall, enligt mätaren. Och lite nerförsbacke...
Maskrosor är fint, men helst inte på min gräsmatta. Tur att detta inte är min gräsmatta alltså.
View attachment 514306
Det är raps.Säg att det är raps, då blir alla glada.
Antingen säger du det på fel sätt eller så har jag fel i sak.Det är raps.![]()
Alla skulle ju bli glada om jag sa att det är raps! Även om det råkar vara maskrosor...Antingen säger du det på fel sätt eller så har jag fel i sak.

Precis, men jag är lika grinig som innan.Alla skulle ju bli glada om jag sa att det är raps! Även om det råkar vara maskrosor...![]()

Blir åtminstone lätt att säga ”shimmsh”.Fick ett så kallat "ventiljusteringskit" av grannen.
Oklart exakt hur det ska nyttjas, eftersom ingen instruktion är bifogad?
Nåja, det kanske är "en per cylinder", eller "en per ventil"...fan...det blev komplicerat, matte är uppenbarligen inte min starka sida....
Jag får knäppa igång lite musik, och se om det kan klarna hur processen ska gå till.
Trevlig lördag på er!
View attachment 514359
Ja precis , allt klarnar när du har fått i dig alla 4 , då kan du justera vilka ventiler som helstFick ett så kallat "ventiljusteringskit" av grannen.
Nåja, det kanske är "en per cylinder", eller "en per ventil"...fan...det blev komplicerat, matte är uppenbarligen inte min starka sida....
Jag får knäppa igång lite musik, och se om det kan klarna hur processen ska gå till.
Trevlig lördag på er!
View attachment 514359
Med risk för att du redan kommit fram till samma svar så tror jag att det ska vara en flaska per cylinder.Fick ett så kallat "ventiljusteringskit" av grannen.
Trevlig lördag på er!
View attachment 514359

Sådan granne vill jag med ha!Fick ett så kallat "ventiljusteringskit" av grannen.
Trevlig lördag på er!
View attachment 514359
Fick ett så kallat "ventiljusteringskit" av grannen.
Trevlig lördag på er!![]()
View attachment 514359
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!