Thomas Lofterud
Avdankad murvel
- Gick med
- 23 Jun 2005
- Hoj
- Triumph Sprint 900 -98, Honda Transalp -99, Yamaha FZ1 -07, Triumph Bonneville -65, Yamaha XT660R 2007
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Ooh, vem är spindelmannenkvinnan??
Nja, nog mer på henne.Blev du sugen på korv?
Nja, nog mer på henne.
...jag må vara blind men nu har jag kollat på bilderna x gånger och ser fortfarande inte någon "spindelmannenkvinna" - varken med eller utan korv....Ooh, vem är spindelmannenkvinnan??

- Nån till får ju rum där, vad jag kan se.Nu får det ta mig fan räcka med banhojar.. Inte en till, eller kanske en till?
View attachment 503892
- Jag tror t.om. att den modellen lever på korv.Jag tror den modellen har korv i sitt ursprungsutförande.
Jag tror att det är Gerard Boré som äntligen fått medlemskap i MC klubben.Är det det höga ränteläget som slår hårt mot även de coolaste hojklubbarna?
Eller är det den fuktiga väderleken som gör att det undermåliga elsystemet skapar ett resmål som är övermäktigt?
Har inget svar på det, men endast en tvåhjuling utanför nästet idag, och bedömer kubiktalet till ca 49
View attachment 503885
- Vad är det för några? Avtäck!Det står något bakom de enhetligt färgade banhojarna.. Dessa två "piggar" upp färgsättnigenView attachment 503909
- Det där ser ut att vara ett fett skinnställ, rejält nog att stå pall en highsider i in i stenröse.Varför ändra något?
Bilden är åtta år gammal.
Samma hoj och samma utrustning idag. Har dock två andra par handskar som jag använder oftare.
Slangarna som sticker ner under motorn är kapade.
View attachment 503930
Nä inte Dagens bild men kunde ha varit.
7000 mil senare.![]()
Är man nöjd så är man.Varför ändra något?
Bilden är åtta år gammal.
Samma hoj och samma utrustning idag. Har dock två andra par handskar som jag använder oftare.
Slangarna som sticker ner under motorn är kapade.
View attachment 503930
Nä inte Dagens bild men kunde ha varit.
7000 mil senare.![]()
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|