Dagens bild

HD-träff på mitt favoritfikaställe, så det fick bli glass i Frevisörens longuehörna istället. Alltid schysst med överblick över sitt eget fordon.

21ec4f2da517c702b63c43c7040c2e6b.jpg

Bara två mil från mitt garage - efter en riktig mysväg med bra beläggning och svepande kurvor som genererar centralstödsskrap på kafferäsern - hittar man Kvarngården i Björkfors.

Eftersom östra Norrbotten alltid har kvällssol så blir det många kvällsrundor. Dyker man upp mellan 12 och 18 kan man prova deras hembakade fika i världsklass.

2308bb76243d6c8e168c7c41b72a8832.jpg

Bara två mil från mitt garage - efter en riktig mysväg med bra beläggning och svepande kurvor som genererar centralstödsskrap på kafferäsern - hittar man Kvarngården i Björkfors.

Eftersom östra Norrbotten alltid har kvällssol så blir det många kvällsrundor. Dyker man upp mellan 12 och 18 kan man prova deras hembakade fika i världsklass.

2308bb76243d6c8e168c7c41b72a8832.jpg
Fan va najs, jag hatar storstan :cautious:

Östra Norrbotten, längst till vänster i bild kan man kanske ana en Cadillac, en turbo-250 Honda och en förstärkarintresserad basist men… solen!

dd20c7856afb41cf650a19b99cd28858.jpg

Jag rekommenderar att såna här kvällar med hoj åka upp på berget längst till vänster i bild. Där har ni utsikt på riktigt.

Inga problem om man hatar storstan, huset till höger på Brooklyns bild är till salu. Köp det innan nån Finne köper det som fritidshus.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman