Dagens bild

HD-träff på mitt favoritfikaställe, så det fick bli glass i Frevisörens longuehörna istället. Alltid schysst med överblick över sitt eget fordon.

21ec4f2da517c702b63c43c7040c2e6b.jpg

Bara två mil från mitt garage - efter en riktig mysväg med bra beläggning och svepande kurvor som genererar centralstödsskrap på kafferäsern - hittar man Kvarngården i Björkfors.

Eftersom östra Norrbotten alltid har kvällssol så blir det många kvällsrundor. Dyker man upp mellan 12 och 18 kan man prova deras hembakade fika i världsklass.

2308bb76243d6c8e168c7c41b72a8832.jpg

Bara två mil från mitt garage - efter en riktig mysväg med bra beläggning och svepande kurvor som genererar centralstödsskrap på kafferäsern - hittar man Kvarngården i Björkfors.

Eftersom östra Norrbotten alltid har kvällssol så blir det många kvällsrundor. Dyker man upp mellan 12 och 18 kan man prova deras hembakade fika i världsklass.

2308bb76243d6c8e168c7c41b72a8832.jpg
Fan va najs, jag hatar storstan :cautious:

Östra Norrbotten, längst till vänster i bild kan man kanske ana en Cadillac, en turbo-250 Honda och en förstärkarintresserad basist men… solen!

dd20c7856afb41cf650a19b99cd28858.jpg

Jag rekommenderar att såna här kvällar med hoj åka upp på berget längst till vänster i bild. Där har ni utsikt på riktigt.

Inga problem om man hatar storstan, huset till höger på Brooklyns bild är till salu. Köp det innan nån Finne köper det som fritidshus.

Nyheter
MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

Back