Dagens bild

cc07cd08adc810a829ac2b8fb7d83a2c.jpg

Kan vara värd att ta till sig för alla som frekventerar internet.

www.bliintelurad.se

De finns även här på forumet och känns igen på personangrepp och whataboutism samt frånvaron av MC-intresse.
Ser ut som ett CV för public service. "Om oss"

Blev en kvällskörning med junioren och hans kompis. Jäklar jag jag fick slita med KLR:en efter stigarna i skogen. PW80:in och den nu enduro moddade PY80:in är något lättare än en KLR650.

20220921_174916.jpg

View attachment 476772

Tur att GR:en fortfarande är i tjänst när det är sånt här väder

Men du har ju en vacker SportHoj att köra när det är uppehållsväder och sol? :va:krama

Själv körde jag och handlade istället för att sitta framför datorn. Grus i kurvor, skit på vägen och många bilister som inte höll till höger höll nere hastigheten över Sjundaskogen. Inga vargar syntes men uppmärksamma kan se att fårstängslet är lite högre än brukligt.

20220925_Sjunda.jpg

Av hänsyn till SportHojare som inte kör SportHoj höll jag min SportHoj i bakgrunden... :hej

Men du har ju en vacker SportHoj att köra när det är uppehållsväder och sol? :va:krama

Själv körde jag och handlade istället för att sitta framför datorn. Grus i kurvor, skit på vägen och många bilister som inte höll till höger höll nere hastigheten över Sjundaskogen. Inga vargar syntes men uppmärksamma kan se att fårstängslet är lite högre än brukligt.

View attachment 476778

Av hänsyn till SportHojare som inte kör SportHoj höll jag min SportHoj i bakgrunden... :hej
Väldigt långt i bakgrunden. Jag ser bara en gul NakenHoj med kåpor.

View attachment 476778

Idag ville även frun följa med, då föredrar jag Gr:en. När jag åker själv däremot tar jag gärna Gixxern ?

Blev mörkerkörning med junior för att kolla lyset på PY80:in. Måste säga att det lyser faktiskt okej, KLR:en har ju lite bättre lyse men sin H4 men det var förvånande bra ljus på PY80:in mot vad jag hade räknat med.

20220925_192319.jpg

Dagens bild(-er) är inte från idag utan från i söndags. Men det får duga ändå.

Besökte ett känt kafé för engelska bajkers.
1664396441023.png

Bardisken. Köpte kaffe och en baconsandwich.
1664396583249.png

Event på gång!
1664396635448.png

Snygg boxer!
1664396687921.png

BSA Bantam-klubben var där. En liten träff bara, men så är ju BSA Bantam också ganska små.
1664396766745.png

Hann inte se efter vad detta var för något. Tvåtakt, helt klart.
1664396855802.png

Ace Cafe är ett ställe med anor. Mods & Rockers kunde inte hålla sams på 1960-talet. Tur att det är lite bättre relationer nuförtiden. *säger han som kör både Triumph och Vespa*
1664396976471.png

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back