Dagens bild

bf11ca6c742b2d032791a17d87d19038.jpg

Tiiiiidig morgon på E4 rakt österut…

34 mil mil idag, först till Boden för att besikta, blev blankt papper och sen vidare till Skellefteå där frugan väntat på ett hotell.

Passerade då ett ställe där jag spelade musik juldagen 1998, nu verkar också detta folketshus vara nedlagt. Nostalgi för mig, minns att jag blev anklagad för att spela med backtracks då jag hade en på hösten inköpt Roland A90 som man kunde splittra klaviaturen i 8 zoner plus en massa annat, hade ofta 4 olika ljud över klaviaturen anpassade efter låten och tonarten.

Folketshus i Jörn
20220819_163614.jpg

34 mil mil idag, först till Boden för att besikta, blev blankt papper och sen vidare till Skellefteå där frugan väntat på ett hotell.

Passerade då ett ställe där jag spelade musik juldagen 1998, nu verkar också detta folketshus vara nedlagt. Nostalgi för mig, minns att jag blev anklagad för att spela med backtracks då jag hade en på hösten inköpt Roland A90 som man kunde splittra klaviaturen i 8 zoner plus en massa annat, hade ofta 4 olika ljud över klaviaturen anpassade efter låten och tonarten.

Folketshus i Jörn
View attachment 475310
Mind detonator?! Du gick väl inte in?

Samma här. Det är galet irriterande när man lyfter hela hojen när man ska släppa på bakjulet. Spärrskaft på 25cm räcker gott.
Jag har då iofs fått hjulskruvarna att skruva upp sig i en rondell. Iofs i bil men lite spännande ändå faktiskt med lite tempo på.

:skrämd

Kolt.

Sidospår, varför i hela helvete skulle man vilja välja färre svängar?

Å Rejsa nationalpark låter ju bra. :)
Ingen aning. Men jag reagerade ungefär på samma sätt. Och nej på hoj skulle jag aldrig välja det alternativet ?

Nyheter
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Back