Vao det var ett djävla tält att ha faciliteter?Finfint i skogen. Bara 0.5 minusgrader just nu.
View attachment 465076
View attachment 465077
View attachment 465078
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vao det var ett djävla tält att ha faciliteter?Finfint i skogen. Bara 0.5 minusgrader just nu.
View attachment 465076
View attachment 465077
View attachment 465078
På mönstrade gatdäck, sett uppifrån har "V-mönstret" motsatt riktning fram / bak.På grund av snömängden så blir det en närbild.
Är det vanligt att ett däck har olika rotationriktning om det monteras fram respektive bak?
Tycker det verkar lite lustigt.
View attachment 465044

Hade sååå gärna bytt med dej.. Snö är underbart o är det 1 meter+ är det ännu bättre.Fan, vi bor verkligen i ett avlångt land, när man ser klimatvariatonerna.
Jag gillar ju att ha "riktiga" årstider, med en rejäl vinter.
Men när man ser bilderna här så blir man ju lite avundsjuk, det kändes verkligen som att vintern kom hastigt här uppe i norr.
Så, dagens bild är inte mer hojrelaterad än att den visar varför jag inte körde hoj idag.
Men några hundar fick glädjen att uppleva att säsongen är igång.
13 minusgrader och nästan 30cm snö
View attachment 465087
Fan, vi bor verkligen i ett avlångt land, när man ser klimatvariatonerna.
Jag gillar ju att ha "riktiga" årstider, med en rejäl vinter.
Men när man ser bilderna här så blir man ju lite avundsjuk, det kändes verkligen som att vintern kom hastigt här uppe i norr.
Så, dagens bild är inte mer hojrelaterad än att den visar varför jag inte körde hoj idag.
Men några hundar fick glädjen att uppleva att säsongen är igång.
13 minusgrader och nästan 30cm snö
View attachment 465087
Slask är det värsta, snö eller varmt ska det varaHade sååå gärna bytt med dej.. Snö är underbart o är det 1 meter+ är det ännu bättre.
Det är rätt! Bara ge den!!Börjar bli halt, så för min del färdigkört för iår.

Hammondorgel, spelad av Merit Hemmingsson eller Jon Lord, totalnördig men så jämra coolt! Spola fram till 02:00.Bästa låt, någonsin? Ja, tror banne mig det...
Hade tänkt skriva någonting elakt om containern och hojen, men det är ju ändå fredag, så vi ska vara snälla!Rullar lite kors och tvärs i Stockholm i dag.
View attachment 465187
View attachment 465188
View attachment 465189
GSen är inte en container. GSen är en gubbhoj.Hade tänkt skriva någonting elakt om containern och hojen, men det är ju ändå fredag, så vi ska vara snälla!
Men, är avundsjuk på att ni fortfarande har säsong, jag får tända upp i garaget om några timmar, med en fredagswirre i alla fall.
Är det vad man kallar för en VIT lögn?GSen är en gubbhoj.

Eller ren och SKÄR sanningÄr det vad man kallar för en VIT lögn?![]()
Besökt Sulas och provkört en Zero?Det går så sakta när man passerar Säva Kvarn att man kan kliva av och ta en bild.
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!