Dagens bild

Åker runt i stan. Käkar glass i skuggan.
633fcb5136698c57e2b6bd5345860db4.jpg

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Tja boys and girls!

Jag bor ju i Varberg och för er som inte vet det så ligger här Apelviken som är en samlingsplats för utövare olika vattensporter. Idag var vädret verkligen gynnsamt för surfing o kitesurfing. Ca 15-17 grader, blåsigt och go eftermiddagssol. Jag, sambo o jycke tog en promenad i viken och jag lyckades fånga en galen kitesurfare i solnedgången. Tycker själv känslan i bilden vart så jäkla skön så ville dela med mej till er! Håll till godo!

kitesurfing.jpg

/Dave

Tja boys and girls!

Jag bor ju i Varberg och för er som inte vet det så ligger här Apelviken som är en samlingsplats för utövare olika vattensporter. Idag var vädret verkligen gynnsamt för surfing o kitesurfing. Ca 15-17 grader, blåsigt och go eftermiddagssol. Jag, sambo o jycke tog en promenad i viken och jag lyckades fånga en galen kitesurfare i solnedgången. Tycker själv känslan i bilden vart så jäkla skön så ville dela med mej till er! Håll till godo!

View attachment 450505

/Dave

Häftigt. Har alla kitesurfare så långa linor till kiten som på fotot ?
Tycker dom kitesurfare jag sett utanför Höganäs - Strandbaden har kortare linor till kiten ?
Men vad vet jag ?

7e0ac222dcd06e21f2c19d5ad59e4b26.jpg
3cd6524ab98b4ee0ce1023c83e8e8969.jpg

En liten kvällstur

Skickat från min iPhone med Tapatalk

-En tur med Hondan runt Västersjön :)

Bifogat

• 20190907_161950.jpg
    20190907_161950.jpg
    868.1 KB · Visningar: 47
  • 20190907_161931_HDR (2).jpg
    20190907_161931_HDR (2).jpg
    1.5 MB · Visningar: 50
Last edited:
Det kvittar ju i dagens genusneutrala samhälle, elle va?

Det är inte helt fel med den här "moderna" världen. Det är bara att identifiera din H2:a hos försäkringsbolaget som en veteranmoped så blir det bra mycket billigare premie. När man ändå håller på kan man identifiera sig själv som miljonär och MC-samlare så får Löfven punga ut med cashen att fylla mitt konto med så jag kan vara den jag egentligen är: En homosexuell transkvinna med ett stort sug efter pengar och..."veteranmopeder".

Det är inte helt fel med den här "moderna" världen. Det är bara att identifiera din H2:a hos försäkringsbolaget som en veteranmoped så blir det bra mycket billigare premie. När man ändå håller på kan man identifiera sig själv som miljonär och MC-samlare så får Löfven punga ut med cashen att fylla mitt konto med så jag kan vara den jag egentligen är: En homosexuell transkvinna med ett stort sug efter pengar och..."veteranmopeder".

-Är du riktigt nykter ikväll ? :fyllisar

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back