Dagens bild

Jätte fina bilder :)
Men 92mil fy fan! Åh jag som blir sliten av att åka till macken och hem igen

Tack :hej Haha ja vi var osäkra på hur detta skulle gå, tidigare rekordet var typ 80 nånting mil på en dag, men det gick över förväntan :)

Tog en tur upp mot Näs Bruk och Horndal påväg hem svängde jag av 56:an för att kolla på gamla tågbroarna i Gysinge.
IMG_4723.jpg
IMG_4727.jpg
IMG_4726.jpg

878fec32e56390caf507f7bb49abbc0e.jpg

Min CR500 -84 i bättre bruksskick

Skickat från min iPhone med Tapatalk

50+ mil med muskelmoppen igår. En sväng runt Åsnen kombinerat med en sväng runt Bolmen. Gammelmoppen är som gjord för bekväma mysmil.

uBN79Z0.jpg
[/IMG]

När du får oväntat besök....

Stackars "trollis" använde fel ingång, RIP :rodnar

Känns trots allt bra att han inte kom in,
det hade kunnat bli riktigt obehagligt :zpy

rps20190821_110527.jpg

En trollslända kan göra jävligt ont i hög fart, jag vet av egen erfarenhet sen den tiden man hade öppna hjälmar!

Skickat från min iPad med Tapatalk

Hemma, torkar kläder, och försöker att smälta alla intryck från en weekend med nya Teneren i Norge.

Life is pretty good :tummenupp

Norge2019_Hannu_12.jpg

En trollslända kan göra jävligt ont i hög fart, jag vet av egen erfarenhet sen den tiden man hade öppna hjälmar!

Jag fick en fladdermus i bröstet i våras och det kändes bra det med men jag tror Batman blev mest förvånad.
När äntligen mus kommer flygandes i luften så prickar den inte ens ansiktet och innan man vet ordet av är den borta ur ens liv och det enda som består är känslan av att vara billig...

Apropå öppna hjälmar tycker jag att jag ser dem hela tiden och undrar hur de ens är lagliga och varför man vill se ut som en mupp innan man skrapar bort fejan helt i första vurpan.
OBS Inget illa menat mot Mupparna®.

På den tiden jag körde med öppen hjälm så fanns inte integral hjälmarna, så jävla gammal är jag

Jethjälmarna var ändå ett stort framsteg mot potthjälmarna som fanns innan.

Back