Dagens bild

Touristenfahrten 0479 Nuerburgring.jpg

En liten bild från förra veckans busande på nordslingan (bilden är tagen in i Pflanzgarten).
Jag har redan glömt 140-mils-trippen hem, och längtar tillbaka. :dummer :crash

JN-breaks

En vecka kvar och den roligaste hojen i garaget står och väntar på nya bromsskivor som nog tog jordenrunt semester när de ändå är ute o flyger :va

Så idag tog jag min Brembo skiva och körde ner till jobbet för att leka lite kantpress operatör på den. Den slog på 2mm men någon 0,2mm tryck här o var löste det :tummenupp Och bromsbeläggen fick jag desutom behålla :fakta

WP_20140725_13_50_31_Pro.jpgWP_20140725_13_50_46_Pro.jpgWP_20140725_13_58_59_Pro.jpg

JN-breaks

En vecka kvar och den roligaste hojen i garaget står och väntar på nya bromsskivor som nog tog jordenrunt semester när de ändå är ute o flyger :va

Så idag tog jag min Brembo skiva och körde ner till jobbet för att leka lite kantpress operatör på den. Den slog på 2mm men någon 0,2mm tryck här o var löste det :tummenupp Och bromsbeläggen fick jag desutom behålla :fakta
Haha, brutalt och effektivt :tummenupp

När man är ute och steker på Djurgården en sån här kväll, med en räser så måste det dokumenteras :)

IMAG1159.jpg

Fan att jag hade glömt plånboken hemma, fick bli 2 cheeseburgare på McD Svea istället :rodnar

IMAG1163.jpg

Last edited:
Fin bild och vädret verkar ju hållt sej :tummenupp
Hade du fotograf med dej eller fixade du genom någon av "proffsfotograferna" runt banan?

Det var nästan för bra väder, 30+ varje dag...blev tungt när klåpare i bilar lyckades få banan stängd stup i ett...blev fort bastu. :crash

Foton från ringen hittas på http://www.nordschleifepics.com - det är rätt gott om lirare som livnär sig på att fota ringenturister. :)

Äntligen har man börjat lära sig det där med att köra bakhjul, kul som fan :)

lagom höjd.jpg

ImageUploadedByTapatalk1407271598.284224.jpg
Ska vara en skog 100meter bort män röken ligger för tät
Ingen ide att åka hoj dom närmaste veckorna.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon