Dagens bild

Touristenfahrten 0479 Nuerburgring.jpg

En liten bild från förra veckans busande på nordslingan (bilden är tagen in i Pflanzgarten).
Jag har redan glömt 140-mils-trippen hem, och längtar tillbaka. :dummer :crash

JN-breaks

En vecka kvar och den roligaste hojen i garaget står och väntar på nya bromsskivor som nog tog jordenrunt semester när de ändå är ute o flyger :va

Så idag tog jag min Brembo skiva och körde ner till jobbet för att leka lite kantpress operatör på den. Den slog på 2mm men någon 0,2mm tryck här o var löste det :tummenupp Och bromsbeläggen fick jag desutom behålla :fakta

WP_20140725_13_50_31_Pro.jpgWP_20140725_13_50_46_Pro.jpgWP_20140725_13_58_59_Pro.jpg

JN-breaks

En vecka kvar och den roligaste hojen i garaget står och väntar på nya bromsskivor som nog tog jordenrunt semester när de ändå är ute o flyger :va

Så idag tog jag min Brembo skiva och körde ner till jobbet för att leka lite kantpress operatör på den. Den slog på 2mm men någon 0,2mm tryck här o var löste det :tummenupp Och bromsbeläggen fick jag desutom behålla :fakta
Haha, brutalt och effektivt :tummenupp

När man är ute och steker på Djurgården en sån här kväll, med en räser så måste det dokumenteras :)

IMAG1159.jpg

Fan att jag hade glömt plånboken hemma, fick bli 2 cheeseburgare på McD Svea istället :rodnar

IMAG1163.jpg

Last edited:
Fin bild och vädret verkar ju hållt sej :tummenupp
Hade du fotograf med dej eller fixade du genom någon av "proffsfotograferna" runt banan?

Det var nästan för bra väder, 30+ varje dag...blev tungt när klåpare i bilar lyckades få banan stängd stup i ett...blev fort bastu. :crash

Foton från ringen hittas på http://www.nordschleifepics.com - det är rätt gott om lirare som livnär sig på att fota ringenturister. :)

Äntligen har man börjat lära sig det där med att köra bakhjul, kul som fan :)

lagom höjd.jpg

ImageUploadedByTapatalk1407271598.284224.jpg
Ska vara en skog 100meter bort män röken ligger för tät
Ingen ide att åka hoj dom närmaste veckorna.

Yamaha RD 500 1983, V4:a tvåtakt... har blivit några 15 mila turer. Kul.... 499 cc och 88hkr.

IMG_3381 (1280x960).jpg :tummenupp

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back