Dagens bild

Under mitt liv har polisen aldrig varit först på plats, om dom ens har tagit sig tiden att åka ut.

Kom på det efteråt men när polaren körde ihjäl sig så tog det polisen cirka 20 minuter att komma till olyckan, det var väl ungefär 2 minuter efter att han dog... skulle ha kommit ihåg det fortare så hade ham kanske varit tyst om att dom kommer först...

Han stod och skällde ut mig i en tre minuter över att jag ifrågasatte hans parkering och han började prata om olyckor och att dom är först på plats och att nästa gång kanske jag hade blivit påkörd, fanns ingen olycka där dom parkerat och inte någon annan stans heller så vitt jag kunde se, sen blev han sur över att jag hade kamera på hjälmen och lite småskit, men nyckeln skulle han ta det första han gjorde...

Blir kul om en snutt provar det på min hoj. keyless system, så det sitter ingen där!

IMG_0592.jpg

Bilden som gör min dag iaf ! :tummenupp

Grattis! Brorsan berättade precis historian bakom köpet! *lol* Dont ever change mannen! :tummenupp:brynad:fyllisar:rofl:hihi

Ha ha...det var likadant med Streetfightern, jag måste kamma till mig ;)...

Dagens.jpg

IMG_4339.jpg

1199s.jpg

Sammanfattning efter dagens premiär 10 mil med 1199an...fiskörning á inkörning...men kul ändå !

DSC_2612.jpg

Veteranenduro hemma i Sura idag. Ballt med alla dessa gamla stenhårda hojar, och lika stenhårda gamla gubbar.

Alla bilder -> http://sdrv.ms/190pCPW

Så hann man åka lite efteråkare med, och få lyxa till det med lite fin-enduro så här på lördagen. :yoparty Ruskigt skoj att hitta lite åkglädje på Husan igen.

Stressat hemmabygget lite idag, får nog dra om avgaset lite... :D

avgas.JPG

Back