Dagens bild

Fy attan säger jag bara. Va ute och tränade sandkörning med enduron idag, och stötte på några som ville jag skulle testa den gula rampen. Ok sa jag tills jag såg den... :dummer Vissa människor vill bara ta död på mig säger jag...
DSCN2794.jpg
DSCN2797.jpg

Tog det här kortet i lördags. Jag, pappa och lillebrorsan tog en tur i det underbara vädret på kvällen. En helt perfekt avslutning på sommarlovet, dagen efter drog jag nämligen iväg till Göteborg och sista året på Chalmers. Kortet är taget på Kinnekulle en bit från skidbacken där man har en grymt fin utsikt över Hällekis hamn och Vänern.

bildvb.jpg

High-res:
http://imageshack.us/photo/my-images/52/bildqz.jpg/

Last edited:
Tog det här kortet i lördags. Jag, pappa och lillebrorsan tog en tur i det underbara vädret på kvällen. En helt perfekt avslutning på sommarlovet, dagen efter drog jag nämligen iväg till Göteborg och sista året på Chalmers. Kortet är taget på Kinnekulle en bit från skidbacken där man har en grymt fin utsikt över Hällekis hamn och Vänern.

Sektion på chalmers? :tummenupp

IMG_4052.jpg

Igår sex timmars tvätt och puts, Idag 15 minuters körning på blött/duggregn.. Men i övrigt var det en fin kväll :D

Edit: Instagram blev inte så snyggt på datorn.. :SIMG_4051.jpg

Last edited:
Kanske dags för någon skön dagens fr Bulten som "säsongsavslutningsbild" innan det blir dags för alltför mycket kläder ... :tuttar

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!