bosse-l
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 3 Aug 2016
- Hoj
- Kompressormatad Honda CB250N, Triumph Thruxton 900 -13, Kawasaki KLR650 -99, Suzuki GSX750ES -83, Honda CB400N-82, Honda CB250N -79, Honda CB250N -81
Är det någonting du jobbar med normalt?
Eller var du speciellt inhyrd för den här gången?
Bosse vill att du kollar täckningen hos honom....
Jobbar inte med detta men jobbat åt kommun på VA, men i en lite kommun som våran jobbar ju alla väldigt tätt så även om jag inte jobbar med IT har jag ibland blivit lite inblandad i vissa saker på IT.
Vi har väldigt dålig täckning i området efter älven där jag bor och jag och många andra har klagat en hel del. Vi kan knappt ringa inomhus och är hänvisade till mobilt bredband vilket funkar kasst och operatörerna skiter totalt i oss.
En på IT avdelningen kom med utrustningen för att den ska åka runt med sopbilen men tyckte att jag kunde ta den och åka runt lite just för att man skulle få mätningar där man kanske inte normalt mäter för att få större spridning på mätningarna.
Hur detta funkar har jag inte aning om men det är två telefoner med flera simkort som på nåt vis loggar täckningen här finns kanske lite mer info https://www.tackningskollen.se/