Dagens bild

Vägen på bilden är den blåa i kartan nedan. Går mellan Gunnarsjö och Stuvhult. Om du tar dig dit får du inte missa den lila sträckningen heller. Kinna/Örby-Torestorp-Älekulla-Gunnarsjö-Kungsäter-Karl Gustav-Nösslinge-Källsjö-Gunnarsjö.
Ingen bombarväg för den går genom bebyggelse och gårdsplaner och bitvis väldigt smalt, men magiskt kul om man tar det lite soft och gillar kurvigt och kuperat.
View attachment 473979
Aha, tack! Nu vet jag vilken väg det är! Har kört den innan, men då var den i så uselt skick att man fick sänka till 40 km/h, om jag minns rätt. De övriga har jag kört några gånger. Helt underbara!
Då måste man ner dit snart igen då. ???

9cb7082205e605ebc0df89f0500dc9a9.jpg

Rastade och tankade en av lillhojarna. Mycket belönande att köra!

På semester, denna semester fick två hojar följa med. Har lossat dom från släpet nu och tanken är att grabbarna ska få köra här och så ska jag försöka åka lite grusvägar omkring Holm, Sundsvall.20220718_155428.jpg

Trevligt garage! ?
Schysst garage! :tummenupp
Vi verkar ha olika smak vad gäller hojar, men andra saker mer gemensamt.
Jag har fyllt på "prepper-källaren" infört kommande varma period :)

View attachment 474144

tack, inte bara mitt garage då, delar det med ett gäng andra men det är definitivt ett väldigt trevligt garage!

@hannuse ölen har vi definitivt gemensamt. Gillar normalt sätt mest ”vanlig öl” och är ganska ointresserad av dubbelhoppade ipor, suröl och annat deppigt men just Pistonheads öl är en bra kombo av god smak och bara ren jäkla öl. Har flat tire och haze lagern i garagekylen just nu.

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!