Korrekt! Axeln av utan anledning. Jag kan komplettera med dagens bild där det är lite lättare att se vad som är tok.Växel länkaget gått ått helvete
Det är samma hoj. Japansk kvalitet!
Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Korrekt! Axeln av utan anledning. Jag kan komplettera med dagens bild där det är lite lättare att se vad som är tok.Växel länkaget gått ått helvete
Jag kan komplettera med dagens bild där det är lite lättare att se vad som är tok.

Till mitt och hojens försvar så har den 20år på nacken och 5000 hårda mil på mätaren.Folk som inte kan hantera koppling och växelpedal ska köra Honda DTC!
Sorry, kunde inte motstå.![]()
Jag är rätt så nära rabies nu. Bandag är bokad om 1,5 vecka och gaffeln läcker lite också. Men gaffeln är inte riktigt prio just nu...Imponerande att du verkar hålla humöret uppe och bara fixar.... jag hade fått rabies och inte tittat på skiten på en månad...

Haha, nej det hade jag kommit ihåg i så fallJag hade 91 km/h i snitt på 46 mil och 0,52 i förbrukning. 75% småvägar.

Fin körning här uppe i norr nu, den eviga solen närmar sig, och ikväll var det ju fantastiskt.
Teneren gav mig en fin upplevelse ikväll
View attachment 454395
Fin körning här uppe i norr nu, den eviga solen närmar sig, och ikväll var det ju fantastiskt.
Teneren gav mig en fin upplevelse ikväll
View attachment 454395
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |