Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Aftonbladet skrev:Min kille vill att jag kissar på honom
Fråga: Min kille har nämnt ett par gånger att han skulle vilja att jag kissar på honom när vi har sex, till exempel då han sitter i badkaret.
Jag svarade att jag inte blev upphetsad av detta, tvärtom. Kissar gör man ostörd på toaletten, det är min uppfattning. Jag finner inget som helst vackert i det.
För mig kommer kärlek först och jag ser sex som en fantastisk gåva som är ett resultat av kärleken mellan två individer. Jag kan inte hur jag än försöker få med kissandet i detta.
Är det för att det är ”förbjudet” som en del vill pröva olika konstiga grejer? Räcker det inte med det härliga som redan finns mellan oss?
Vill inte
Linn svarar: Jag tror att du har helt rätt i att det är det förbjudna som är lockande och upphetsande för vissa människor. Många sexuella fantasier rör sig i gränslandet mellan det tillåtna och det tabubelagda. Om man väljer att realisera en sådan sexuell önskan så är det viktigt att ens partner är med på noterna. Det är aldrig rätt att tilltvinga sig sex och det blir aldrig bra att enbart ställa upp på den andres begäran för att man inte vågar säga nej. Stå för att du inte tänder på att kissa på din kille, och JA, det borde naturligtvis räcka med allt det härliga sex som ni redan har mellan er.
Äkta kärlek.zilog skrev:
Jaså, du har fått ditt brev publicerat? Grattiszilog skrev:
Ankan skrev:2670795Vad lipar hon för? Hade väl vart värre om han velat pinka på henne.![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |