dagens aftonhoran

Aftonbladet skrev:
Min kille vill att jag kissar på honom

Fråga: Min kille har nämnt ett par gånger att han skulle vilja att jag kissar på honom när vi har sex, till exempel då han sitter i badkaret.
Jag svarade att jag inte blev upphetsad av detta, tvärtom. Kissar gör man ostörd på toaletten, det är min uppfattning. Jag finner inget som helst vackert i det.
För mig kommer kärlek först och jag ser sex som en fantastisk gåva som är ett resultat av kärleken mellan två individer. Jag kan inte hur jag än försöker få med kissandet i detta.
Är det för att det är ”förbjudet” som en del vill pröva olika konstiga grejer? Räcker det inte med det härliga som redan finns mellan oss?
Vill inte

Linn svarar:
Jag tror att du har helt rätt i att det är det förbjudna som är lockande och upphetsande för vissa människor. Många sexuella fantasier rör sig i gränslandet mellan det tillåtna och det tabubelagda. Om man väljer att realisera en sådan sexuell önskan så är det viktigt att ens partner är med på noterna. Det är aldrig rätt att tilltvinga sig sex och det blir aldrig bra att enbart ställa upp på den andres begäran för att man inte vågar säga nej. Stå för att du inte tänder på att kissa på din kille, och JA, det borde naturligtvis räcka med allt det härliga sex som ni redan har mellan er.

Sådär.

Fråga: Jag har hittat papperstussar i min killes nattygsbordslåda flera gånger med sperma i.
Jag undrar om det är normalt eller vanligt att en man behöver onanera flera gånger i veckan, särskilt med tanke på att vi har bra sex tillsammans?
Jag har frågat honom en gång eftersom jag kände mig sviken och värdelös, då jag tänkte att han väljer att tillfredsställa sig själv hellre än att komma till mig. Han förklarade det så att han inte ville väcka mig (sover i ett annat rum på grund av snarkproblem) och att han gör det för att få sova. Han vaknar flera gånger per natt, säger han, och ibland onanerar han för att slappna av och kunna sova.
Fungerar onani för att dämpa ångest och oro för stunden? Försöker förstå men känner mig ledsen och som att jag inte duger.
Hoppas på svar

Linn svarar: Du duger! Det är lätt att börja anklaga sig själv och att känslan av att vara otillräcklig, oattraktiv och värdelös tar över. För det första så behöver vi skilja på att ha sex med sig själv och att ha sex med sin partner.
Det ena behöver inte utesluta det andra, även om det är lätt att tro att onani inte behövs när man har ett aktivt sexliv tillsammans. Din killes förklaring är på ett sätt en kärleksförklaring till dig, eftersom han inte vill väcka dig. Tala om för honom att han gärna får väcka dig nästa gång, och att du till och med finner det upphetsande.
Självklart kan onani ha en ångestdämpande effekt för både män och kvinnor. Man blir ofta mer avspänd och tillfreds efter en utlösning/orgasm.
Ibland kan det till och med kännas enklare att tillfredsställa sig själv, utan att ha förspel eller efterspel tillsammans med sin partner. Därmed inte sagt att man inte längre attraheras av sin kvinna eller man längre.

Busted.

Golden showers har ingen jävel dött av! Bara se till att inte pissa i ögonen, då svider det. Tror jag...

:hihi Dummaste frågan i mitt liv haha!
citat "Min kille vill att jag kissar på honom" Haha men seriöst vad är detta för fråga:confused:

Back