spirre
Riders of Helsingborg
- Gick med
- 16 May 2003
- Hoj
- Ducati 750 Sport -01 | KN Filter,Ducati Performance Kolfiberbössor - R.I.P. 2008-09-01
.. har kommit..
I fredagskväll körde jag till Klippan för att träffa tjejen på ngn fest vid skolan (studentfirande)
på väg hem sen när jag skulle jag köra från parkeringen händer det..
Ligger MAX i 20km/h & bromsar in lite innan jag ska svänga.. just där ligger det ett lager grus på marken, hjulet låser sig & vips så ligger man där med hojjen över sig..
Enligt skrapmärkena på parkeringen så åkte jag 3 meter (så fort gick det inte
)
vänster blinkers trasig, halvkåpan skrapad, litet märke på sliponet, skrapad backspegel samt märken längst ut på hantaget & kopplingshandtaget..
Skrapat skinnstäl på sidan & ryggen & en hyvlad knoge på handsken..
Jag undrar hur min knoge hade set ut om jag inte hade haft ngt ställ på
Till er som inte kör med skydd som täcker er helt: Använd det & har ni inget så är det dags att tänka på att skaffa ett.. även om det "bara" är en liten vurpa så ser man hur bra det skyddar
& undvik mörkerkörning, hade det varit på dagen så hade jag kanske sett gruset på vägen
Med mig gick det bra.. Fick ett blåmärke på höften då jag fick hela smällen där
I fredagskväll körde jag till Klippan för att träffa tjejen på ngn fest vid skolan (studentfirande)
på väg hem sen när jag skulle jag köra från parkeringen händer det..
Ligger MAX i 20km/h & bromsar in lite innan jag ska svänga.. just där ligger det ett lager grus på marken, hjulet låser sig & vips så ligger man där med hojjen över sig..
Enligt skrapmärkena på parkeringen så åkte jag 3 meter (så fort gick det inte
)vänster blinkers trasig, halvkåpan skrapad, litet märke på sliponet, skrapad backspegel samt märken längst ut på hantaget & kopplingshandtaget..
Skrapat skinnstäl på sidan & ryggen & en hyvlad knoge på handsken..
Jag undrar hur min knoge hade set ut om jag inte hade haft ngt ställ på
Till er som inte kör med skydd som täcker er helt: Använd det & har ni inget så är det dags att tänka på att skaffa ett.. även om det "bara" är en liten vurpa så ser man hur bra det skyddar
& undvik mörkerkörning, hade det varit på dagen så hade jag kanske sett gruset på vägen
Med mig gick det bra.. Fick ett blåmärke på höften då jag fick hela smällen där

Hoppas du menar att bita ihop