Dagbokstråden

dagens tips
för svetsning i rostfritt!

Rostfria Andersson på tunby i v-ås
skrapade sönder ända änden av ljuddämparen sista vändan på SRP
som han svetsade igen
och FAN vad snyggt det vart! syns inte ens att det nånsin har vart hål i den!! :Bugar:Bugar

priset kan man oxå buga för 100kr :Bugar

Där lämnade jag in blocket på gixxern efter kedjebrottet, det blev riktigt bra!!
Duktiga gubbar men det tog lite lång tid dock, annars tummen upp! :tummenupp

Igår var det nära dekalbyte för första gången... detta på en KNIX körning... :confused:

Äre rejs så.... synd att jag inte hade kameran igång hade blivit en nice filmsnutt.. ;)

Igår var det nära dekalbyte för första gången... detta på en KNIX körning... :confused:

Äre rejs så.... synd att jag inte hade kameran igång hade blivit en nice filmsnutt.. ;)

...det mest intressanta är väl ändå att du hittade en vinge, de verkar förfölja dig. :D Det var inte helt rumsrena blickar du kastade på den heller, vi pratar ren och skär lusta.

Det är väl inte du o flickvännen som krigar på banan redan:död:brinnerup:D

...det mest intressanta är väl ändå att du hittade en vinge, de verkar förfölja dig. :D Det var inte helt rumsrena blickar du kastade på den heller, vi pratar ren och skär lusta.

haha, ja... hade jag haft en sån igår då hade det varit dekalbyte!! :D fast jag har börjat snegla åt andra hållet kanske liter lr t.om kärringhojj :rodnar inte alltför gammal men gärna skrapad och billig..

Det är väl inte du o flickvännen som krigar på banan redan:död:brinnerup:D

Inte ännu, får bli nästa år några rejs på liv o död i grön grupp. :hihi Hon hade med lätthet kunnat tagit nyckeln ur tändningslåset ur hojjen som kom smygandes igår.. :brynad

Hehe :D En kaffekopp svarvad ur ett stycke alu vore kool oxo...

Den gröna får nog ett par PP Tuning eller nått...

Finns det inget asiatiskt på ebay? Jien har på sin 636a...verkar vara orimligt bra sett till priset -grodan skall kittas med sådana över vintern.

Finns det inget asiatiskt på ebay? Jien har på sin 636a...verkar vara orimligt bra sett till priset -grodan skall kittas med sådana över vintern.

Det finns det säkert, men jag är sugen på såna steglöst justerbara ;) Kommer inte ihåg om det var PP eller Gilles som hade. Kostade en mindre njure dock..

Snabb eby sökning gav inte många träffar på ZX-10r 2011 rearset...
Det tar nog en stund till innan det kommer kinesprylar, 2011 Ninjor är nog inte en stor marknad än...

Last edited:
Nyheter
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...