Skinnstället inlämnat på lagning, gixxern står redo med en ny styrdämpare monterad och solen lyser! Typiskt.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Skinnstället inlämnat på lagning, gixxern står redo med en ny styrdämpare monterad och solen lyser! Typiskt.
har det spruckit i sömmarna
jag trodde kanske att det skulle vara någon annan som skulle behöva sy om sömmarna
![]()
Japp, inte ens 2 månader gammalt. kunde ta det på garantin, men vänta 3-4 veckor på en lagning som kostar 60kr nere hos skomakaren i stan är ju löjligt.
Ha Ha, antyder jag ett hån mot Gabor2?![]()
nu vet jag inte riktigt vad du menar
![]()
![]()
Jag måste bara hålla mig tjock nu för jag bara orkar inte med all that ass!!!
Livet är hårt som R1 ägare all that ass....all that ass![]()
du trodde att det var ditt kroppsformade skinnställ vi pratade om
visserligen så tajt att man kan läsa sms igenom skinnet men vi pratade om någon annan
![]()
Japp, inte ens 2 månader gammalt. kunde ta det på garantin, men vänta 3-4 veckor på en lagning som kostar 60kr nere hos skomakaren i stan är ju löjligt.
Ha Ha, antyder jag ett hån mot Gabor2?![]()
![]()
![]()
@ gabor2
Kära bullen...idag var jag ute på en liten fintur på suraåsen...och hade funderat på att ta en lov runt rytterne, barkarö - kaffe vid posörkajen i stan, och segla runt Skultuna, Ramnäs och hem igen.
Men vad händer, man piper ur..."är det inte lite kallt"...och suget efter 252:an i en bit över normalt tempo sätter in..."den var ju ändå så fin, inga vänner i blått, inget grus...".
Tar en vänt-korv på Lustigkullagrillen, magen knorrade när millen fick spela förbi fjollorna vid golfklubben i Coal-creek...
Tur som en tok så dyker det upp en go' grabb på en gammel fin surgixxer och varnar för kling&klang som har välkomstkommité vid första Lisjö-avfarten...(inte tummen upp åt kling und klang inte, åt gixxermannen).
Klart uppskattat, hade nog blitt' o-bra att dyka upp i lagom nedlägg, hängandes lite vid sidan av.
Kontentan, även om man nyss glidit över suraåsen och rekat, så kan det ändra sig fort - de små liven verkar ha slagit läger någonstans i närheten...och triggas av twinmuller över åsen.
De får ge sig snart, jag känner mig (på ren och skär sporthojiska) kräNgKt!!!one111!!! När i hundan skall jag få njuta av suraåsen igen?
Men - vänt-korven smakade gott, och det blev en stilla rekognosceringsrunda över Olbergavägen, som var både grusig och trist, men Millen är hemma, magen full av korv - och pÅlisen fick tji.
/J
Ja svåla om framfälgen häromdagen hos jennings i kvicksund och i kolbäck stod de böter sugna killarnaa i blått och sköt fartpistol! De såg ut som holkar när jag sniiiiiiglade förbi dem i 40 blås.Jag var för tidigt ute så jag körde sakta för att bränna tid!
Hallå och hej dagboken! Igår smacka jag dit nya hejadare på hojendet blev betydligt bättre bromsrespons mot innan! Kan bero på att jag valt sintrade belägg denna gång.Läste på förpackningen att man skall köra in dem med minst 150 mindre inbromsningar innan full effekt uppnås
stämmer det så kommer jag bli avslängd framåt varje gång det säger tick i handtaget
![]()
...hade du broms tidigare på den där öht...?![]()
Japp!! Fast klen a har det visat sig!!Hjälp till och smöra upp väderflickan nu!!
Helvete, då har man en chans att åka ifrån dig nu då, när bromsen tar på din retta.
Väder...jag klagar inte, geggmoppen vill ha fuktigt väder.Intressekonflikt kallas det, men det här vettifan, strålande sol och precis isbjörn ute.
Frös duktigt på kvällsturen igår, försökte värma med kaffe på markan, hjälpte föga.
/J
Det där "tror jag" kändes inte riktigt övertygande...Kära Dagobah! Idag krångel, först med banken som vill ta våra pengar, sedan med mitt konto, så detta är för tillfället, sportlover i förtäckt version..fan det nicket vill jag nu ha tror jag, men då är det väl upptaget av mig själv
Men då får jag väl döda sporTlover en gång för alla![]()
Något är snett! Igår, fredag kväll, avstod jag nämligen en större mängd spritför att tidigt under lördagens förmiddag kunna damma av hojraketen och lufta den 6 mil i strålande sol, lagom temperatur och fina kurviga vägar.
Min förkylda, sängliggande sambos pappa (en av mina handledare) åkte 13 mil för att jag skulle kunna övningsköra. Han var nog lika nöjd som jag efteråt då hojåka är hans största intresse. Nu ska jag torka av mig flugsmeten och ta en skön dusch.
Undra hur man göra med spriten ikväll... imorgon är det BKK.Tjipp!
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |