Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Titta!Pejo skrev:2074810-”Jag trivs bättre här, där jag kan lukta på motoroljan.”
-”Och så vitt jag vet sitter Pejo fortfarande på sin mekpall och luktar på motoroljan......”
sporTlovEr skrev:fick ett kast satte ner höger fot, kände hur det knäppte till i knäet...
r matte skrev:2087722idag vart det rikligt med åka. Kanonväder å trevligt sällskap som vanligt.
turen gick från station till mb vidare till ivars garage , biltema å innandla lite grejer åter till ivars. turen fortsatte till markan å lite kaffe åter till människobyn å äta sig lite på max å där upptäcka att kameran inte gillar motardåka.
r matte skrev:2086464lrmc gose BMB arvingarna rockar![]()
![]()
IvarS skrev:2088230Tack för hjälpen med min hoj, fick igång den med startkablar när tändstiften fått torka. Den ville väl visa att den var italiensk och att man får be snällt när man ska åka nästa gång![]()
Underhållsladdare står högst upp på inköpslistan, Millen är ökänd batteriätare pga minnet till displayen drar en massa ström så man ska ha underhållsladdaren påkopplad medan hojen står i garaget.
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |