Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
aRWe skrev:2099734Besökte lackeraren som har "stulit" mina kåpor i förrgår han har haft dom sen 2 jan och han har inte lagt en gnutta färg på dom, va f..n ska man göra, jag hotade med att polisanmäla honom. Jag blir så lack på sådana idioter.![]()
aRWe skrev:han har haft dom sen 2 jan och han har inte lagt en gnutta färg på dom
Lunkan skrev:2100368Va fan! Vart lämna du in dom? Börjes ultrarapidlack AB? Ja lämna in en skärm å en dörr till Beemern på lack i vintras å det tog 3 dagar![]()
Rabo Billakering AB![]()
Det vart skitbra! Kolla in fulingen som hjälpte till med montering!!!
Lunkan skrev:Det vart skitbra! Kolla in fulingen som hjälpte till med montering!!!
axlL skrev:2100761Hej de ä axlL, och jag har fått en kompis i dag, som oxå bor i Tillberga![]()
Och vem det är, hmmm lezze eller så osså körde han så konstigt...
Ser faligt ut!!
aRWe skrev:2099734Besökte lackeraren som har "stulit" mina kåpor i förrgår han har haft dom sen 2 jan och han har inte lagt en gnutta färg på dom, va f..n ska man göra, jag hotade med att polisanmäla honom. Jag blir så lack på sådana idioter.![]()
gasolis skrev:2103127Jahoppsansa då var besiktningen avklarad. Nu eré bara ut o gasa![]()
Bes.gubben knorrade lite om skyltbelysningen men efter en kort
överläggning blev vi överens. När han kom tillbaka efter provturen
tog han av sig hellmeten och sa.....
KOMMENTAR 1 : Oooh vilka bra frambromsar det är!
Njae sa jag,dom är rätt värdelösa i jämförelse med nya hojar.
KOMMENTAR 2 : Är det en fyrkolvsmotor?
Ehh, jaa det är det![]()
Vicken mysig kille![]()
gasolis skrev:2103127Jahoppsansa då var besiktningen avklarad. Nu eré bara ut o gasa![]()
nc35 skrev:2107099skulle åka en sväng igår men då såg jag att det började läcka i framgaffelnså nu ska ja ut i garaget och riva isär! varför börjar det läcka, jag har ju kört över 20 mil i år och så kommer det nu!!
![]()
r matte skrev:2118200så nu står hojen på bilprovningen i hopp om att killen hinner kolla på den å själv sitter man hemma å vet inte om man ska skratta eller gråta![]()
Pejo skrev:2118911Besiktning är alltid anus.... hur gick det till slut? Själv kom man undan med en bunt förmaningar (om bilen dårå)...
r matte skrev:2118921YYEEESSS ibland träffar man asskyssta människor. fick hojen besiktigad å utan anmärkning. livet känns bra igen
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |