Dagbokstråden

Idag är det mörkt, blött o kallt ute samt gnistrande kristaller i backen, Kör försiktigt ute där(med bil..)

hade ni onsdagsfika igår. :va ..har fullt upp före jul, hinner ju inte med allt.. :(

sporTlovEr skrev:
har beställt nu, från www.mp-bikes.se så får jag bli en erfarenhet fattigare el rikare...db803c sport. 7900 ordinare pris, men 10 första fick den för 6900, så jag sparade en 1000-lapp.

Blev 14 tum o 12 tums däck dock, men det verkar bli standard så på allt fler modeller.

Företaget håller till i Alunda, på vägen mot rörken måste det vara.

Om du ändå ska köpa nått udda du får svårt att hitta delar till så slå till på en DB7a istället. Finns nog i alla fall lite större chans att hitta delar.

Här har du en ny i kartong http://www.fiddy.se/viewtopic.php?t=7555

Idag

För 4 dagar sen fick jag min nya bärbara dator jippppiiieee , och bioljudet med den största bas jag sett, nu har pappsen fått sin julklapp :tomten tack tomten :pannkyss

Bestämde mig just nu för att gå ur denna skitklubb.....tack för mig.

Majk skrev:
Bestämde mig just nu för att gå ur denna skitklubb.....tack för mig.

Vi kommer sakna dina inlägg, med du härjar kanske likt en "politisk vilde" ute i stora världen på sporthoj :hihi

WestW skrev:
Om du ändå ska köpa nått udda du får svårt att hitta delar till så slå till på en DB7a istället. Finns nog i alla fall lite större chans att hitta delar.

Här har du en ny i kartong http://www.fiddy.se/viewtopic.php?t=7555

Tycker den jag skall köpa är så jäkla snygg, skulle kunna bara ha den som ögongodis:-)

Idag har jag för övrigt sett någon som byggt en "fiddy" bana straxt utanför köping, skall försöka få tag i byggmästarna o smila in mig för att få köra där, banan gjord av däck och europapallar, samt 2 uppbyggda hopp!! Skall försöka ta lite kort där någon dag o ladda upp, kanske kan ordna så fler får komma o köra där!

eko-eko-eko-eko-eko
Hallå!! vad det ekar härinne, vad hålls ni med!

Jobbat igen första dagen efter jul, bra i ryggen men lite smärta efter nackspärr, varför heter inte det nackskott för :va

Bara 2 månader kvar innan lillcrollen kommer... :rolleyes: nåja den som väntar på något gott. :tummenupp

Larre70 skrev:
Jaha så missar man Lelle träffen igen då :mad:
Krockar med Sweden rock men men så är det.

MEN HALLÅ va inte du på rocken förra året? då måste du ju åka på lelle i år :banana . fan du får ju prioritera (stavning) :fatta!

r matte skrev:
MEN HALLÅ va inte du på rocken förra året? då måste du ju åka på lelle i år :banana . fan du får ju prioritera (stavning) :fatta!

Men det är ju så j-vla kul där :yoparty :rock

Har jag pengar så blir det båda :tummenupp

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back