Dagbokstråden

Lunkan skrev:
Min hoj blev stulen inatt!

Tur att det inte var nån utav motorcyklarna utan min Mountainbike :hihi
Det var väll nån fattig jävel som inte orkade till krogen!

Inte för att det var nån dyr cykel, med det var min träningshoj med step-in pedaler o lite annat smått o gått! Det var iaf kallt o jobbigt o hem!

Surt, nu måste jag ju köpa en ny! Blä, kunde ha köpt slicks för dom pengarna!

Hojen é iaf lätt o känna igen, En Miata som är silver med vita däck, gula step-in pedaler o lite dekaler! Ser jag nån med den så ska jag köra över han/hon med motarden!

Utan å va det minsta fördomsfull så tror jag att det är stört chans att jag hittar den någonstans på Nygård :rolleyes:

Såg en röd cykel låg vid ringvägen igår morse, samt 2 cyklar i Johannisdalsskogen, säkerligen stulna. Men ingen var din tyvärr.

ja ha idag vart det en liten tripp till falun å hämta en supermotard. :yoparty så nu är det en leksak till i stallet. :banana

Bifogat

• motard66.jpg
    motard66.jpg
    131.7 KB · Visningar: 81
Last edited:
r matte skrev:
så nu är det en leksak till i stallet. :banana

Nääää......Grattis :tummenupp Nu får du ju masa dig till Köping så får du hänga med dom coola snubbarna o lära dig o slanga....

Fan va gött......MotardMatte.... :)

r matte skrev:
ja ha idag vart det en liten tripp till falun å hämta en supermotard. :yoparty så nu är det en leksak till i stallet. :banana
Grattis till nyförväret, fast med den där kan du ju bara åka i stan. :rolleyes:

r matte skrev:

:tummenupp

Var ute med min förra helgen, första gången i år! :kocko Jäklarns va kul det var så det blir nog lite åka i höst..

FredR1k skrev:

Var ute med min förra helgen, första gången i år! :kocko Jäklarns va kul det var så det blir nog lite åka i höst..

Skynda dig, snart är det vinter.............

Tog en kortare tur förra helgen, innan jag ställde in en ren fin HEL hoj i garaget för vinterförvaring, blir till att byta olja o filter sen får den vänta på våren..

Lunkan skrev:
Nääää......Grattis :tummenupp Nu får du ju masa dig till Köping så får du hänga med dom coola snubbarna o lära dig o slanga....

Fan va gött......MotardMatte.... :)

lätt. ha ha men det börjar fan bli kalt. men man måste ju komma förbi å visa upp den lite. :)

FredR1k skrev:

du lär ju ringa om du ska ut å åka

Får se om det blir nå åkande av nästa år. Ska börja plugga så det blir lite snålt i plånboken.

r matte skrev:
du lär ju ringa om du ska ut å åka

Bah. Sorry glömde ringa...fast det var ingen höjdare idag.

2 timmars brummande varav sista timmen i regn/snö, det var lite kallt eftersom jag bara åkte i tröja (Se inte VINDTÄT!) Burr. :huvet

Ringer nästa gång.

FredR1k skrev:
Bah. Sorry glömde ringa...fast det var ingen höjdare idag.

2 timmars brummande varav sista timmen i regn/snö, det var lite kallt eftersom jag bara åkte i tröja (Se inte VINDTÄT!) Burr. :huvet

Ringer nästa gång.

ok du är förlåten den här gången. men du måste ringa i tid för jag har hojen inlåst på jobbet. kan bara hämta den vissa tider.

Har drabbats av något ryggskottsliknade :näsblod tog i för mycket igår när jag ensam lyfte stålpelare, som jag ska ha till att hålla upp balkongen = astunga.

Ja är huvet dum så får kroppen lida , rätt åt mig :huvet

Ja är huvet dum så får kroppen lida , rätt åt mig :huvet[/QUOTE]

Kunde inte sagt det bättre själv :tungan :D

Majk skrev:
Har drabbats av något ryggskottsliknade :näsblod tog i för mycket igår när jag ensam lyfte stålpelare, som jag ska ha till att hålla upp balkongen = astunga.

Ja är huvet dum så får kroppen lida , rätt åt mig :huvet
Fast du skulle ha ringt till mig Robban "lyftkranen" :lol

idag har man vart ut å gasat lite motard ricktigt skoj. :yoparty

Bifogat

• på väg.jpg
    på väg.jpg
    110 KB · Visningar: 68
  • åkare.jpg
    åkare.jpg
    130.7 KB · Visningar: 63
En mörk dag utan blixt i Gokarthallen (Södertälje).

Var förbi å hejade på WestW när han rajsade i helgen. Fick tyvärr inte med min egen hoj men närta gång så... :tummenupp

WestW_Fiddying_01.jpg

WestW_Fiddying_02.jpg

KTM_Motarding_01.jpg

Nyheter
Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Back