Daeckhandlare i sverige.

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Daeckhandlare i tyskland.

Lite av en chansning, men aer det nan som vet/kommer ihaag vad den firman som jag koepte massa daeck av i tyskland foerra aaret heter?
Har foer mig att det var naagot med 'Hamburger', typ 'Hamburger Motorrad' for man fick foer sig att firman laag i Hamburg naer den egentligen laag nere i soeder. Har soekt mig foerdaervad pa naetet utan att hitta natt. :(

Innan jag bryr mig om att aaka utomlands och handla skulle jag vilja veta vad det kostar med daeck i sverige. Jag vet att flera av er har lyckats fa bra dealar, och sant snackar man ju inte om. Men vilken handlare i sverige har baest listpriser och hur mycket kostar ett set Pirelli/Metzeler da?

Don Quixote skrev:
Lite av en chansning, men aer det nan som vet/kommer ihaag vad den firman som jag koepte massa daeck av i tyskland foerra aaret heter?
Har foer mig att det var naagot med 'Hamburger', typ 'Hamburger Motorrad' for man fick foer sig att firman laag i Hamburg naer den egentligen laag nere i soeder. Har soekt mig foerdaervad pa naetet utan att hitta natt. :(

kanske denna här
http://www.motorradreifen-hamburger.de/Rennreifen/rennreifen.html

Har du plats till fler däck kan du PM'a mig Don Q!

/Joakim

www.vurpan.com tror jag det var som hade bäst pris, 3000-3100/par... Och de kostar inte många hundra mindre i inpris...

Last edited:
Pålle skrev:
WheelerDeal tror jag det var som hade bäst pris, 3000-3100/par... Och de kostar inte många hundra mindre i inpris...

c:a 1100 mindre i inpris, om man handlar från rätt ställen.

*/ ?>
Back