Daeckhandlare i sverige.

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Daeckhandlare i tyskland.

Lite av en chansning, men aer det nan som vet/kommer ihaag vad den firman som jag koepte massa daeck av i tyskland foerra aaret heter?
Har foer mig att det var naagot med 'Hamburger', typ 'Hamburger Motorrad' for man fick foer sig att firman laag i Hamburg naer den egentligen laag nere i soeder. Har soekt mig foerdaervad pa naetet utan att hitta natt. :(

Innan jag bryr mig om att aaka utomlands och handla skulle jag vilja veta vad det kostar med daeck i sverige. Jag vet att flera av er har lyckats fa bra dealar, och sant snackar man ju inte om. Men vilken handlare i sverige har baest listpriser och hur mycket kostar ett set Pirelli/Metzeler da?

Don Quixote skrev:
Lite av en chansning, men aer det nan som vet/kommer ihaag vad den firman som jag koepte massa daeck av i tyskland foerra aaret heter?
Har foer mig att det var naagot med 'Hamburger', typ 'Hamburger Motorrad' for man fick foer sig att firman laag i Hamburg naer den egentligen laag nere i soeder. Har soekt mig foerdaervad pa naetet utan att hitta natt. :(

kanske denna här
http://www.motorradreifen-hamburger.de/Rennreifen/rennreifen.html

Har du plats till fler däck kan du PM'a mig Don Q!

/Joakim

www.vurpan.com tror jag det var som hade bäst pris, 3000-3100/par... Och de kostar inte många hundra mindre i inpris...

Last edited:
Pålle skrev:
WheelerDeal tror jag det var som hade bäst pris, 3000-3100/par... Och de kostar inte många hundra mindre i inpris...

c:a 1100 mindre i inpris, om man handlar från rätt ställen.

Nyheter
Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!