Döv, blind eller stum

Du måste välja ett av alternativen nedan, döv, blind eller stum!

• Antal röstningar
    0
Jag tror inte någon kommer välja någonting annat än stum. Ifall det är seriösa så alltså. Du skulle valt någonting annat som t.ex förlamad eller att bli av med ben eller armar. Stum är alldeles för milt.

Annars är jag väldigt intresserad av en motivering till varför man hellre skulle vara döv eller blind.

Jag tror inte någon kommer välja någonting annat än stum. Du skulle valt någonting annat som t.ex förlamad eller att bli av med ben eller armar. Stum är alldeles för milt.

Men man säger ju döv, blind och stum jämnt och ständigt...

Aja man kan ju inte ändra pollen...

Annars är jag väldigt intresserad av en motivering till varför man hellre skulle vara döv eller blind.

Precis när du valt stum kommer världens hetaste brud fram och viskar i ditt öra "säg att du vill ha mig"

då hade du önskat att du valt döv istället, fast då hade du å andra sidan inte hört henne säga något.

Blind då! Nja då vet du ju inte att hon är het? men du hör att hon är tjej iaf :tummenupp

Precis när du valt stum kommer världens hetaste brud fram och viskar i ditt öra "säg att du vill ha mig"

då hade du önskat att du valt döv istället, fast då hade du å andra sidan inte hört henne säga något.

Blind då! Nja då vet du ju inte att hon är het? men du hör att hon är tjej iaf :tummenupp
Plus att om du är döv så låter du ändå som ett cp när du pratar och inte fan börjar det rinna till för att man bläktar lite med fingrarna.

Plus att om du är döv så låter du ändå som ett cp när du pratar och inte fan börjar det rinna till för att man bläktar lite med fingrarna.

Där gjorde du dig ovän med alla döva motorcyklister!

Du skulle ha skrivit nåt om blinda, för dom hade ändå inte kunnat läsa det. :dummer

Edit: Än mindre köra hoj, så det lär väl inte hänga några blinda här.

Där gjorde du dig ovän med alla döva motorcyklister!

Du skulle ha skrivit nåt om blinda, för dom hade ändå inte kunnat läsa det. :dummer

Edit: Än mindre köra hoj, så det lär väl inte hänga några blinda här.
Äh, det får dom ta. Folk klagar ju på feta människor hela tiden på sporthoj och jag lägger mig inte i ett dike och gråter för det. :tummenupp Dessutom var jag säkert ovän med hälften av dom redan. :gnissla

Jag och några kompisar diskuterade en gång om vi hellre skulle vara blinda eller döva och vi kom fram till att det är bättre att vara blind. Jag kommer inte riktigt ihåg tankegången. Jag tror några av argumenten var att man får pengar av staten, man får hjälp med massa grejer så man lata sig hela dagarna, man får en skitcool hund att mysa med och att man kan fortfarande skapa musik och lyssna på musik. Dessutom så är Al Pacino i en kvinnas doft the man, det finns inga filmer med coola döva människor. :fakta

Annars kanske man får samma superkrafter som #6 på den här listan:
http://www.cracked.com/article_16449_7-people-from-around-world-with-real-mutant-superpowers.html
Daredevil på riktigt.

Last edited:

Hur fan ska man veta vad hon viskar i örat om man är döv?

Som alla som försökt snacka ordentligt med proppar och hjälm på sig så vet man att man inte kan prata som man inte hör något, iaf inte bra. Så Döv -> Stum (till viss del iaf)

Således blev valet ganska lätt. Dessutom räcker det med syn och hörsel för att köra hoj :)

Döv .... så slipper jeg for at höre på den gale kvinde som jeg lige har droppet.... Gud i himlen hvor kan kvinder være hysteriske !!!

Stum.
Är man blind kan man ju inte göra något vettigt...
Och jag är beroende av musik, så döv vill jag inte vara.. Stum går bra.. Finns ju sms! :)

Lätt stum. Det skulle faktiskt vara rätt skönt... kan man dricka nåt för att ha ihjäl stämbanden utan att för den delen dö av det?

Döv .... så slipper jeg for at höre på den gale kvinde som jeg lige har droppet.... Gud i himlen hvor kan kvinder være hysteriske !!!

Sluta svara i telefonen? :D

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma