smallsocks
Sporthojsnörd
Som topic.
Om ni måste välja, vad väljer ni och varför? Motivera!
Om ni måste välja, vad väljer ni och varför? Motivera!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Stum, såklart. Jag har inte haft nåt vettigt att säga sen 1977.
Jag tror inte någon kommer välja någonting annat än stum. Du skulle valt någonting annat som t.ex förlamad eller att bli av med ben eller armar. Stum är alldeles för milt.
Annars är jag väldigt intresserad av en motivering till varför man hellre skulle vara döv eller blind.
Plus att om du är döv så låter du ändå som ett cp när du pratar och inte fan börjar det rinna till för att man bläktar lite med fingrarna.Precis när du valt stum kommer världens hetaste brud fram och viskar i ditt öra "säg att du vill ha mig"
då hade du önskat att du valt döv istället, fast då hade du å andra sidan inte hört henne säga något.
Blind då! Nja då vet du ju inte att hon är het? men du hör att hon är tjej iaf![]()
Plus att om du är döv så låter du ändå som ett cp när du pratar och inte fan börjar det rinna till för att man bläktar lite med fingrarna.
Dessutom är jag redan halvvägs där enligt min fru.
Värre på ena örat? om ja kolla om det är samma sida som frun ligger brevid dig i sängen![]()
Plus att om du är döv så låter du ändå som ett cp när du pratar och inte fan börjar det rinna till för att man bläktar lite med fingrarna.
Äh, det får dom ta. Folk klagar ju på feta människor hela tiden på sporthoj och jag lägger mig inte i ett dike och gråter för det.Där gjorde du dig ovän med alla döva motorcyklister!
Du skulle ha skrivit nåt om blinda, för dom hade ändå inte kunnat läsa det.
Edit: Än mindre köra hoj, så det lär väl inte hänga några blinda här.
Hur fan ska man veta vad hon viskar i örat om man är döv?Precis när du valt stum kommer världens hetaste brud fram och viskar i ditt öra "säg att du vill ha mig"
då hade du önskat att du valt döv istället, fast då hade du å andra sidan inte hört henne säga något.
Blind då! Nja då vet du ju inte att hon är het? men du hör att hon är tjej iaf![]()
Hur fan ska man veta vad hon viskar i örat om man är döv?
Döv .... så slipper jeg for at höre på den gale kvinde som jeg lige har droppet.... Gud i himlen hvor kan kvinder være hysteriske !!!
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |