Dör vid gas pådrag.

så insat är jag inte, men den blårycker mer än normalt och bara börjar bluddra(spolar över) när man gasar och sen dör den, kan det var cyllen/kolven?

edit: det började efter en 3-4mil lång tur och sen börja det...
 
så insat är jag inte, men den blårycker mer än normalt och bara börjar bluddra(spolar över) när man gasar och sen dör den, kan det var cyllen/kolven?

edit: det började efter en 3-4mil lång tur och sen börja det...

Hur blir det om du höjer/sänker nålen?
 
luftfiltret är rengjort, men förgasare är jag väll inte så himla haj på... + att min pappa tycker det är för mycket att göra, med alla munstycken och inställningar.
 
nu har jag hittat problemet, med att den spolar över :gnissla köpte ett org tändstift som gick sönder efter 2mil, och som gjorde att det verkade som om den spolade över :huvet, men då jag prova det andra som satt i när jag köpte den, funkar den fint utom tomgången och 2t draget (2t draget beror på att tändstiftet är för kort, vet jag redan) men då är frågan vad kan orsaka tomgången :va spelar ingen roll om jag trycker i chocken den dör ändå, men man kan hålla igång den på ca 2000rpm.
 
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Back
Top