Dör stringtrosan ut???

Status
Ej öppen för fler svar.
romantiker.....

Jag tror att d flesta har en liten romantiska hörna i sig, fast man inte vågar erkänna d :7peta .Och d gäller både killar som tjejer.........daaaaaaaaaaa :kär :kär :kär
TinaTjejen skrev:
Sakta i backarna.
Alla är inte romantiker :3freak

Anyway. Stringen dör inte förrns folk slutar köpa dem, och det finns alldeles för mkt fjortisar kvar i världen för att det skulle kunna ske. :hihi

Ja det råder ju ingen tvekan om vilka det är som sätter upp dom kvinnliga idealen iallafall. Kvinnorna själva medan dom gnäller på att det är männen och medias fel.

Yoshi_gixxeRR skrev:
F-låt... Hade lite tråkigt igår o så råkade :rolleyes: vi spamma sönder din tråd!!!

Fast hoppas att stringen aldrig dör ut.... :banana

.../Yoshi

Jepp men en intressant diskussion var det, ochvi kom ju fram till att vi har rätt bägge två till slut. :fyllisar

VILDING skrev:
Jag tror att d flesta har en liten romantiska hörna i sig, fast man inte vågar erkänna d :7peta .Och d gäller både killar som tjejer.........daaaaaaaaaaa :kär :kär :kär

Jag är romantiker så det bara skvätter om det, tyvärr är inte den tjejen som jag träffar just nu lika romantiskt lagd. Men det funkar ganska bra ändå.;)

String!

Miss_Orchidee skrev:
Dom som inte har string måste ha otroligt bra passform på sina "damtrasor" ..... :hihi
för om det är nått som skär in i röven så är det sånna.... fy fan... :kocko Bättre i så fall att ha ett par string som e anpassade efter att det ska va så lite tyg som möjligt där bak, det e ju sketa äckligt me dom vanliga som bara åker in hela tiden....... :7peta

Aldeles riktigt :tummenupp Fram för mer stringtrosa :banana
Man känner sig nästan sjuk när man använt de andra.
Nettan

Hejsan

Själv så anser jag ju då att stringtrosan är väldigt porrig och så är det utbjudande och så, dessutom så är det väldigt fixerad sak, att man vill visa upp sin rumpa, det man glömmer bort är att väldigt många inte passar i det, anser jag, dessutom så håller de ju inte ihopa skinkorna, vilket gör att de ser om än mera mulliga ut, eller?? nej BOXER det är sexigt, framförallt på en vältränad och normalbyggd tjej

D-one skrev:
Hoppas stringtrosan inte dör ut..

Flamma: Jag håller med dig, hemma behövs inga trosor :tuttar
Blond eller? Trosorna är de man har nertill, om brösten flaxar sådär är det BH du inte har på dig.

Sharadkingboy skrev:
nej BOXER det är sexigt, framförallt på en vältränad och normalbyggd tjej

Jag måste hålla med. Skit snyggt faktiskt. SPciellt de som visar rumpan lite. Att du slutar på röven liksom. Såna är fina!

Men va gillar ni killar att ha på er själva då?

Boxer eller? Det är iallafall väldigt nice! :tungan

RocketQueen skrev:
Jag måste hålla med. Skit snyggt faktiskt. SPciellt de som visar rumpan lite. Att du slutar på röven liksom. Såna är fina!

En liten tråd i läder :gnissla Nej men boxer är det som gäller inte sådana fladriga men mer åt det tajta hållet :tummenupp

RocketQueen skrev:

Tighta boxer så klart :yoparty Helst svart... Men finns faktiskt snygga vita oxå...
Annat går fet bort!!!

"Y-frontare" = :zpy

.../Yoshi

Go kväll,

Tighta boxers,vita är mitt val. :yoparty
Har även ett par svarta det står Love på med silvrig text ,men dom används endast vid speciella tillfällen :banana

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet