Dör när jag lägger i växel

Status
Ej öppen för fler svar.
Av någon anledning kan man nästan misstänka att TS har blivit rejält avskräckt från att ställa fler frågor här :rolleyes:

Det tror jag inte. Han har ju fått massor med förslag och uppslag som kan vara till stöd i felsökandet! :tummenupp

TS: Välkommen, och ha överseende med den lokala humorn. Hitta igen tråden om hur man får ur en popnit ur ljuddämparen, och allt kommer att bli klart. 20 sidor med förslag om att det kanske vore bäst att borra ur niteländet. :)

Har själv varit med om problemet och det visade sig mot förmodan att vara sidostödsbrytaren!

(Tänkte rekommendera det på sida1, men då var det inte kul ännu) :D

Tänkte på en sak...TS - kan inte det betyda " The Stödswitch" ? Då får ju allt sin förklaring tycker jag..:tummenupp

Ja nu är man tebax från en 20-milatur. Funderade ordentligt över den lömska stödbrytaren och kom fram till att den gör sitt jobb även i 250 knyck...:näsblod Så. TS. Bygla brytaren innan du råkar riktigt illa ut. Livsfarlig manick ju!:brinnerup

hur gick det med stödet?

länkarna ger bra stöd, om du inte redan har en bra stödkontakt. :tummenupp

Last edited:
Är ni fulla eller, det är ju brytaren till Stödet. Hur svårt kan det vara.:)

Har TS svimmat.:va

TS verkar fastnat i garaget så jag mejla honom ang brytaren i stödet. Om inte han svarar så ska jag ta reda på hans nummer och förklara för han....:)

Kul? njee..

Jaja, ska vi inte släppa detta nu?

Men säga vad man säga vill, TS hade ett (som iofs blev 40 ganska snabbt) förslag på lösning inom minuten efter postande och detta före halv åtta en söndag morgon!!!!! :tummenupp

Förhoppningsvis vågar sig TS tillbaka med ny fråga om det mot alla odds (sett till svaren iaf) inte har med brytaren att göra...

Go SH!

Ja om inte annat så får han gärna pm'a mig om telefonnummer så kan jag ge honom lite stöd. Ibland är det lättare att få kontakt genom tele.

Men säga vad man säga vill, TS hade ett (som iofs blev 40 ganska snabbt) förslag på lösning inom minuten efter postande och detta före halv åtta en söndag morgon!!!!! :tummenupp

Förhoppningsvis vågar sig TS tillbaka med ny fråga om det mot alla odds (sett till svaren iaf) inte har med brytaren att göra...

Go SH!

Go SH!

Tänk om alla trådar fick sånt här stöd. :yoparty

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!