Dödspiloter

Det jag försöker få fram är att man ändrar en djävla massa värderingar när man får knodd. Självklart åker jag fortfarande ALLDELES för fort men numera håller jag ned hastigheten där det finns kåkar med ungar intill vägen...Ni som inet har ungar ännu kommer fatta varför sen...

Så är det.
Fast det är mycket "Andras ungar". På min 30 väg där de flesta syndarna (-erskor mest) har barnstol bak. Sen tycker jag R-hojar verkar hålla 30 mycket bättre än motarder. Motarder låter också jävligt illa.

Robinfuru.

Vad är det du inte förstår att det är föbjudet att köra 200+ på 70 väg

Vad tror du skulle hända om alla började skita totalt i lagarna som finns på vägarna, tex trailerdragare som drar burnouter i stan håller 150-170 genom sammhällen eller vapeninnehavare som börjar skjuta lerduvor i lekparkerna eftersom banorna för skytte är nedlagda..

Tror du att det är så jävla skoj att höra o se mellan 50-100 bågar per dag som laddar skiten ur bågen utanför där du bor, Och dom hörs faktiskt över hela stan om ni inte vet det.

Men jag kan ta en Harley med raka rör och köra utanför erat hus från morgon till kväll så får vi se hur länge ni tycker det är roligt,,
Eller varför inte börja skjuta lerduvor utanför ditt sovrumsfönster,, förbjudet??? ja visst men du skiter ju i lagarna alltså kan väl jag göra likadant.

Kör du hoj överhuvudtaget? =/

En vän till mig var nyligen med om en olycka men det berodde inte på farten... Låt de som är unga vara unga och ha kul och köp inte hus liggandes 20m från en 70väg!

????vad menar du???jag har alltså inte skrivit det som står överst...

Nix, inte bitter:tummenupp ! Jag väntar på rätt moppe!

Dock har jag svårt att känna sympati för människor som själv orsakar sina skador oavsett vad det gäller. (Kom nu inte med att det inte behöver vara ens eget fel om man skadar sig bara för att man kör fort. Det är oftast farten som orsakar dom dödliga skadorna).

Halsa en liter vodka på en kvart för att sedan ligga i sina egna spyor och klaga på hur dåligt man mår är bara patetiskt! Spy och ta det som en man:D.
Samma gäller för dom som kvaddar i singelolyckor. Har du kört för fort så får du ta konsekvenserna. (OBS: som är orsakade av för hög fart alltså, inte rullgrus, vilt och annat).

Håller med dig:tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...