Robinfuru.
Vad är det du inte förstår att det är föbjudet att köra 200+ på 70 väg
Vad tror du skulle hända om alla började skita totalt i lagarna som finns på vägarna, tex trailerdragare som drar burnouter i stan håller 150-170 genom sammhällen eller vapeninnehavare som börjar skjuta lerduvor i lekparkerna eftersom banorna för skytte är nedlagda..
Tror du att det är så jävla skoj att höra o se mellan 50-100 bågar per dag som laddar skiten ur bågen utanför där du bor, Och dom hörs faktiskt över hela stan om ni inte vet det.
Men jag kan ta en Harley med raka rör och köra utanför erat hus från morgon till kväll så får vi se hur länge ni tycker det är roligt,,
Eller varför inte börja skjuta lerduvor utanför ditt sovrumsfönster,, förbjudet??? ja visst men du skiter ju i lagarna alltså kan väl jag göra likadant.
Vad tror du händer om samma sak händer på en vägsträcka där merparten kör under 100 och du kommer i 250.
Visst det är inge skoj att köra rakt fram men köp en cross då och kör i skogen så får du avreagera dej lite.
http://www.utryckning.biz/?c=117&a=2025
Kör du hoj överhuvudtaget? =/
En vän till mig var nyligen med om en olycka men det berodde inte på farten... Låt de som är unga vara unga och ha kul och köp inte hus liggandes 20m från en 70väg!