Döden på bulten-drabbade mig.

usch, mår så dåligt nu, kommer inte bli någon rolig arbetsdag.

Detta är en av anledningarna till att jag kommer lägga all min energi och pengar på att köra bana 2007. Vill inte utsätta mina föräldrar och vänner lför denna dödslängtan mer.

Riktigt jobbigt att läsa! Lider med dig!

Vila i frid Micke!

vila i frid.

Jag som själv körde bulten igår men förmodligen tidigare då jag inte såg något där.

jag fick rysningar o man börjar tänka efter ...... en polare drog omkull i lördags o hans sår in så man såg halva knäskålen fick mej o fundera en aning.......
starkt att berätta detta
kan inte mer än beklaga sorgen
mvh rickard

Fruktansvärt tragiskt. Har undvikit dessa trådar tidigare, stoppat huvudet io sanden kan man säga. Men, sedan dödsolyckan skedde vid Upplands Väsby har jag blivit mer "sårbar" & tar mer till mej det som händer.

Tårarna rinner & mina tankar på att jag kanske kommer att gör min dotter föräldrarlös gör mej väldigt eftertänksam.

Känner med dej & din väns familj.

// Ullis

Riktigt tråkigt att läsa rfb eller Tobbe som du heter för mig privat.... tror inte många kan förstå hur du mår... var i tälje trakterna igår och tänkte ringa och fråga om du skulle med en sväng...
Du ska veta att jag finns om du behöver nån att prata med, beklagar verkligen sorgen med hela mitt hjärta /Din vän

Fy fan!
Vila i frid Mike !

Ta hand om dig Rfb, lider med dig!

Vila i frid Micke :(
Har sitter man, en vuxen man på arbetet och tårarna börjar rinna...har själv tre barn och det gör ont in i ryggmärgen när jag läser din berättelse....varför ska nånting som är så roligt vara så farligt. Vill inte utsätta mina barn för detta men hur ska man bara klara av att sluta?
Tänkar går till familj och anhöriga.

Djupt rörd, fruktansvärt. Man får fram mentala bilder i huvet när du springer fram till Micke och inser på en tiondelssekund att han inte lever.

V.I.F Micke

//Regards Cel

Blev helt ställd nu när jag läste detta. Fått en stor klump i halsen.
Mina tankar går till hans familj, vänner, nära och kära.

Vila i frid

Beklagar sorgen.........

Vill också tacka för att du skrev detta inlägg på ett personligt plan, det inträffade har fått mig att börja fundera på vad man sysslar med då jag också är en stolt far till 2 döttrar.

Mycket som snurrar i huvudet nu!!!!!!

/Bagarn

Usch, vilken tung dag. Hoppas det känns bra snart igen.

Riktigt tuff läsning, man vill ju inte tro att det är sant. Jag hoppades in i det sista att det skulle vara ett "tänka efter" inlägg vilket det iof är, men en påhittad sådan.

Kör lugnt där ute likasinnade så att vi kan köra nästa sommar åxå och nästa sommar och nästa...

VIF!

// Robban

Mycket, mycket tragiskt, flera har sagt det redan mycket bra att du orkar skriva om detta, är nyttigt för oss andra. Lider med dig detta ska man inte behöva uppleva. Tankarna går till familj och anhöriga.

V.i.f

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...