" döda mc knuttar " WTF?

Vem tror ni i verkligheten bor på adressen han "råkade" droppa och nu "desperat" försöker få admin att ta bort, exfru/flickvännen eller exfru/flickvännens nya?

alla ni som gnäller om avsaknad av parkering

borde få plats med en jävla massa hojar i hans röv

större arsle har jag nog inte läst om

Intressant är att flera personer frågat honom om det är sporthojar eller glidare. Han undviker ju frekvent att svara på den frågan, kanske för att han inte vet vad som är vad?

Om där är några miffon som verkligen "härjar" där, som han uttrycker sig, så är det ju omoget av de att hålla på och köra fram och tillbaks där, speciellt om det är nattetid. Man skaffar väl sig inte en hoj för att köra runt inne i stan på nätterna? Gör man det är man ju stendum. Oavsett, så är ju det enda han kan göra att prata med de, men han verkar ju ha agerat först och tänkt sedan, om han nu kastade en ölburk på de. Både hojgänget och TS tycks vara lika muppiga, så jag tror de hade trivts bra i sällskap med varandra, faktiskt.

Det sjukaste är nog att det faktiskt finns människor som på allvar kan få för sig att spänna upp rep och liknande. Vi hade en på en gård i ett hojtätt område som stod och kastade ut tegelstenar och brädor med spik i. Han tyckte hojarna kom för fort där. (70-väg, vi håller 60-70 där, flera 90-graderssvängar på rad) Vi kom tydligen så pass fort att han inte vågade låta sina barn leka på vägen. Sen när är en väg en lämplig lekplats?

Trådskaparen i sig är ju svår att ens ta på allvar. Förslagen Flashback-genierna ger håller dock verkligen ...Flashback-klass.

"Låt pojkarna köra sina kukraketer, rök en joint å chilla."

"bajsa i dina händer och släng på dom när dom åker förbi, urinera i vattenballonger som du slänger på dom."

"stå på vägen å runka med en dildo i röven"

Intressant är att flera personer frågat honom om det är sporthojar eller glidare. Han undviker ju frekvent att svara på den frågan, kanske för att han inte vet vad som är vad?

Om där är några miffon som verkligen "härjar" där, som han uttrycker sig, så är det ju omoget av de att hålla på och köra fram och tillbaks där, speciellt om det är nattetid. Man skaffar väl sig inte en hoj för att köra runt inne i stan på nätterna? Gör man det är man ju stendum. Oavsett, så är ju det enda han kan göra att prata med de, men han verkar ju ha agerat först och tänkt sedan, om han nu kastade en ölburk på de. Både hojgänget och TS tycks vara lika muppiga, så jag tror de hade trivts bra i sällskap med varandra, faktiskt.

Det sjukaste är nog att det faktiskt finns människor som på allvar kan få för sig att spänna upp rep och liknande. Vi hade en på en gård i ett hojtätt område som stod och kastade ut tegelstenar och brädor med spik i. Han tyckte hojarna kom för fort där. (70-väg, vi håller 60-70 där, flera 90-graderssvängar på rad) Vi kom tydligen så pass fort att han inte vågade låta sina barn leka på vägen. Sen när är en väg en lämplig lekplats?

Jo, det känns ju mer som typiskt moppefuckogäng som han beskriver ärligt talat. Skulle väl inte vara helt överraskad om det handlar om mopeder och TS inte ser skillnaden heller.

99% av det som låter på nätterna är ju mopeder och "trimmade" volvo 740 utan avgassystem. Annars om det är dagtid låter ju harleys överlägset mest, dom låter ju satan även på tomgång (så att man får ont i öronen)

Men den där tråden verkar vara troll 100%

99% av det som låter på nätterna är ju mopeder och "trimmade" volvo 740 utan avgassystem. Annars om det är dagtid låter ju harleys överlägset mest, dom låter ju satan även på tomgång (så att man får ont i öronen)

Men den där tråden verkar vara troll 100%

Måste påpeka en sak. Lastbilar utan ljuddämpare låter mest av allt. Vi borde sätta landminor och spränga de satarna när de kör på nattetid. :D Fatta ironin lite där hehe.

Men seriöst. Var nere i helsingborg en sväng igår vid halv 10 kom jag dit på kvällen. Och de var faktiskt bara sporthojjar som lät mest. Glidarna lät inte hälften så mycket :)

Sen är de kopiorna på harley som låter hehe.

:) Som någon på Flachback skrev: Låt pojkarna köra sina kukraketer, rök en joint å chilla. hahaha

De bästa kommentaren är ju lätt dessa

"stå på vägen å runka med en dildo i röven" eller
"Precis det sa jag till polisen, men polisen sa att jag kanske förtjänade ölburken eftersom jag hade kastat den först från mitt fönster på dom innan jag gick ner till marodörerna."

Haha riktig skön tråd :yoparty
Men är lätt på ett gruppåk till hans adress :)

Nyheter
Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!