" döda mc knuttar " WTF?

harlekin

Medlem
Gick med
23 May 2010
Hoj
BATBIKE
https://www.flashback.org/t1601675

satt och slösurfade runt på internetz och hittade plötsligt en intressant reaktion på folk som tycker motorcyklar lever om för mycket. :va

är ju mordförsök om han skulle göra det han skriver i första inlägget. vilken tur att han har skrivit adressen i tråden... anmäla någon? :tummenupp

tänkte knuttarna kanske hittar tråden om jag postar den här... :rolleyes:

Last edited:
"Jag har lagt min katts avföring i brev och skickat till dom." Mysigt! :)

"Sturegatan 43 i Sundbyberg"

undrans om han är så dum så han har skrivit avsändare? :banana

Precis det sa jag till polisen, men polisen sa att jag kanske förtjänade ölburken eftersom jag hade kastat den först från mitt fönster på dom innan jag gick ner till marodörerna. :D

O.o Men vad är det för miffo? Visst, folk som står och torrgasar eller envisas med att åka fram och tillbaka utanför ens hus är lite irriterande om det är på natten, men jösses?

Är man så rädd och intolerant för ljud, och andra människor som rör sig, kanske inte alltid i samma dygnsrytm som en själv, kanske man skall flytta låååångt ut på landet?

:va

Hehe tja han bor nästan granne med Hells Angels (eller var det Bandidos som har sin klubblokal i industriområdet?) så det är hårt att bo i Sundbyberg :tungan

Han har dragit för många linor. Vi kör en kortege. Kan vi skaka fram 1500 hojjar som kör 15 rundor förbi han ?

Är man så rädd och intolerant för ljud, och andra människor som rör sig, kanske inte alltid i samma dygnsrytm som en själv, kanske man skall flytta låååångt ut på landet?

:va

Om man har sånt hävdelsebehov och är så hänsynslös att man måste bygga om sin motorcykel så att den låter mer, kanske man borde.....

Näe, just det...

Last edited:
Nyheter
Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!