Dåligt tut

Smagatusk

Guest
Äsch, det var inte svårt alls! Jag bad min alkoholiserade granne att göra lödningen åt mig, för att vara helt säker på att det skulle se ut som en påse skit så sparkade jag honom i pungen medan han lödde :brynad

Fy fan vad du kommer att tuta som om det inte fanns nån morgondag. :D
 

d96angl

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Jun 2009
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Daytona 675 - 07
Skönt att du verkar ha en skön självinsikt.
Hade du bott i Götet hade jag mer än gärna hjälpt dig med en lite bättre lödning och fixat till kabeln åt dig.
Som sagt hoppas verkligen du får till en bra lösning.
Kommer från hjärtat.
 

SwampT

Ny medlem
Gick med
25 Nov 2010
Ort
Typ Göteborg
Hoj
-04 Suzuki 650 Vstrom
Annars kan man ju alltid montera en sån här om man verkligen vill bli uppmärksammad i trafiken.

http://www.youtube.com/watch?v=cOppuKIFK6w

Har en.
Bilarna hör när man tutar :)
Fick en tjej att tappa mobilen när hon försökte byta in i min fil utan att vri på huvudet för att hon klämde mobilen mellan axel å huvudet...

More on topic, det ser ut som att fu inte värmt sladden tillräckligt. Det e sladden som skall smäta tennet. Inte kolven
 

bitter&twisted

The paranoids are after me
Gick med
17 Jul 2010
Ort
Stockholm
Hoj
En förklädd äventyrshoj
Såklart :död kanske har jag en klen lödkolv eller så hjälpte det inte att det var kallt och blåsigt men jag fick inte upp nån värme i sladden så jag tänkte att det kanske inte är meningen att man ska löda på det viset och kletade på en väl tilltagen klump tenn... Ska prova igen med mer tålamod den här gången

Tack för tips, feedback och glada tillrop :) Tutan från helvetet får bli plan B om allt annat går åt helvete :crash


More on topic, det ser ut som att fu inte värmt sladden tillräckligt. Det e sladden som skall smäta tennet. Inte kolven
 

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrort
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Hör av dig om tålamodet tryter så hjälper jag till. Slänger till och med in lite krympslang i dealen. :hihi
 

bitter&twisted

The paranoids are after me
Gick med
17 Jul 2010
Ort
Stockholm
Hoj
En förklädd äventyrshoj
Hör av dig om tålamodet tryter så hjälper jag till. Slänger till och med in lite krympslang i dealen. :hihi

Snällt av dig att erbjuda, det får bli plan C efter kattskrämmartutan. Det är ju inte raketforskning direkt så jag BORDE ju kunna få till det på egen hand nu när jag vet vad jag gjort fel men jag ska göra ett nytt försök till helgen
...så det kan vara så att jag om ett par dagar återkommer och hävdar att det faktiskt KAN liknas vid raketforskning :hihi

images.jpg
Plan D, enkel installation
 

d96angl

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Jun 2009
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Daytona 675 - 07
Snällt av dig att erbjuda, det får bli plan C efter kattskrämmartutan. Det är ju inte raketforskning direkt så jag BORDE ju kunna få till det på egen hand nu när jag vet vad jag gjort fel men jag ska göra ett nytt försök till helgen
...så det kan vara så att jag om ett par dagar återkommer och hävdar att det faktiskt KAN liknas vid raketforskning :hihi

View attachment 371830
Plan D, enkel installation

Hade nog dissat plan D.
Var ska du montera den utan att den är i vägen? :D
 
Nyheter
Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Top