Dåligt självförtroende?

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Jag ser på tok för många människor som verkar ha lite rubbningar i självförtroendet just nu. Det kan te sig i många olika former, en del negativa och en del positiva. Vissa strävar efter bekräftelsen, vilket syns i inläggen. Vissa mår dåligt i det tysta.

Jag tycker att människor är bra på sina sätt. Varenda en är ju unik. Man ska tycka om sig själv för den man är. Ingen skall tala om för en att man måste ändra på sig. Någonstans passar man in i samhällets pussel, utan att rätta sig efter andra. Passar det sig inte kan de dra.
Oavsett hur man ser ut eller hur man är så är man värd något, det kan ingen ta ifrån en. Alla har lika rättigheter.

Varenda en utav er betyder något. Ni betyder säkert också något för någon.
Glöm inte bort att säga det bara, hur mycket folk betyder för er, det värmer väldigt bra! Och till människorna med dåligt självförtroende, ta åt er när folk säger fina saker och peppar er :Bugar

Gruppkram?

mmm, kan verkligen hålla med om att folk söker efter bekräftelse via trådar på sh...

Bikerbitch skrev:
Jag ser på tok för många människor som verkar ha lite rubbningar i självförtroendet just nu. Det kan te sig i många olika former, en del negativa och en del positiva. Vissa strävar efter bekräftelsen, vilket syns i inläggen. Vissa mår dåligt i det tysta.

Jag tycker att människor är bra på sina sätt. Varenda en är ju unik. Man ska tycka om sig själv för den man är. Ingen skall tala om för en att man måste ändra på sig. Någonstans passar man in i samhällets pussel, utan att rätta sig efter andra. Passar det sig inte kan de dra.
Oavsett hur man ser ut eller hur man är så är man värd något, det kan ingen ta ifrån en. Alla har lika rättigheter.

Varenda en utav er betyder något. Ni betyder säkert också något för någon.
Glöm inte bort att säga det bara, hur mycket folk betyder för er, det värmer väldigt bra! Och till människorna med dåligt självförtroende, ta åt er när folk säger fina saker och peppar er :Bugar

Gruppkram?

Gruppkram!! :krama

sege skrev:
Jag vill inte vara med på nån jävla kramjävel.

Bluäh.

:hihi
Nää vem faan vill delta i nåt kollektivt virtuelllt tafssnusk? :dummer
jag vill inte heller ha nån kramjävel :yoparty

Det räcker gott med att läsa om alla tragiska cp:n på nätet för att få sitt lystmäte :hihi
flemming :hihi

Precis!

Du är en unik individ! PRECIS som din bror!
Eller, varför inte, "DU ska inte tro att du är ett dugg bättre än alla andra"

Osv...

Det är bara att inse, "Life is a bitch and then, eventually, you marry one"

Fast vi andra får drunka i singelträsket, så GRUPPFYLLA!! YES! :fyllisar :öl :corn

Danny boy skrev:
Inte skulle det göra ont med en kram...

se så, släpp drygattityden nu. :rolleyes:

Jag är inte dryg, jag är realist!

Det finns två sorters tjejer, de upptagna och idioterna, och eftersom jag inte tillhör kategorin upptagna så återstår bara en grupp killar jag kan tillhöra!

Alltså gäller det att bli så lik arne anka och farbror Einar(KP) som möjligt!

Därmed inte sagt att jag har dåligt självförtroende för det, jag har nyligen nått en viktnedgång på 20 kg och har inte mått så här bra på länge!

CalleE skrev:
Jag är inte dryg, jag är realist!

Det finns två sorters tjejer, de upptagna och idioterna, och eftersom jag inte tillhör kategorin upptagna så återstår bara en grupp killar jag kan tillhöra!

Alltså gäller det att bli så lik arne anka och farbror Einar(KP) som möjligt!

Därmed inte sagt att jag har dåligt självförtroende för det, jag har nyligen nått en viktnedgång på 20 kg och har inte mått så här bra på länge!

såså...nog mår du säkert bra av en kram du med... :hihi

Well, kram då för fan!!! :fyllisar och skål.....det enda som tynger mig just nu är att packa inför flytten annars leker livet. Ah just fan oxå, höll på och glömma att jag måste hitta en sporthoj oxå innan sommarn är slut :huvet , helst ny och gratis. Får höra med fabbror loket om han kan ge mig spons :tummenupp

Ravetrancer skrev:
vadan frambringade denna tråd?????

:krama förresten

Skrev ju det att jag har märkt folks dåliga självförtroende på sistonde.
Folk vill gärna trycka ner sig själva..Har inget alls med mig o göra. Jag mår kalasfint! Kul o se dig i helgen förresten!

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back