Dåligt minne

Vilka piller tar man för att fixa stress då?

Stesolid fixar det mesta, bara att välja nivå på lugnet du vill vara i. :)

Brist på vitamin B12 kan orsaka minnesstörningar och B12 förebygger demens, om jag har fattat saker och ting rätt (en mamma som dog i altzheimers) så jag ska äta B12 i förebyggande säger doktorn.

Jag sätter ju en peng på att stress och lite leda göra att man blir lite disträ.

Jag tycker inte att det verkar vara normalt för din ålder. Gå till doktorn så kanske ni upptäcker något fel som kan rättas till!

Brist på vitamin B12 kan orsaka minnesstörningar och B12 förebygger demens, om jag har fattat saker och ting rätt (en mamma som dog i altzheimers) så jag ska äta B12 i förebyggande säger doktorn.

Ja och brist på B12 innebär därmed också en ökad risk för utbrändhet (pga taskigt minne, trötthet, dålig allmänhälsa och stress m.m.). Det är även ärftligt, så man bör kolla upp sina värden med jämna mellanrum.

Jag såg att "Frank's energidricka" innehåller 2000% av dagligt intag av B12 per burk, så det är väl bara att köra hårt på det om man ledsnar på Folacin och Behepan :tummenupp

Jag såg att "Frank's energidricka" innehåller 2000% av dagligt intag av B12 per burk, så det är väl bara att köra hårt på det om man ledsnar på Folacin och Behepan :tummenupp

Blev nojjig för några år sedan och knaprade Behepan, men sen gick jag och kolla min B12 nivå och den var ju bra så i mitt fall så är det nog en vanlig sinnesförvirring och lite stress.:crash:crash

Är du säker så inte någon tutlurar dig? alltså alla har gaddat ihop sig imot dig och medvetet lurar dig?. :va
Har du trampat på någon "öm" tå?

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back