Dåligt minne

Vilka piller tar man för att fixa stress då?

Stesolid fixar det mesta, bara att välja nivå på lugnet du vill vara i. :)

Brist på vitamin B12 kan orsaka minnesstörningar och B12 förebygger demens, om jag har fattat saker och ting rätt (en mamma som dog i altzheimers) så jag ska äta B12 i förebyggande säger doktorn.

Jag sätter ju en peng på att stress och lite leda göra att man blir lite disträ.

Jag tycker inte att det verkar vara normalt för din ålder. Gå till doktorn så kanske ni upptäcker något fel som kan rättas till!

Brist på vitamin B12 kan orsaka minnesstörningar och B12 förebygger demens, om jag har fattat saker och ting rätt (en mamma som dog i altzheimers) så jag ska äta B12 i förebyggande säger doktorn.

Ja och brist på B12 innebär därmed också en ökad risk för utbrändhet (pga taskigt minne, trötthet, dålig allmänhälsa och stress m.m.). Det är även ärftligt, så man bör kolla upp sina värden med jämna mellanrum.

Jag såg att "Frank's energidricka" innehåller 2000% av dagligt intag av B12 per burk, så det är väl bara att köra hårt på det om man ledsnar på Folacin och Behepan :tummenupp

Jag såg att "Frank's energidricka" innehåller 2000% av dagligt intag av B12 per burk, så det är väl bara att köra hårt på det om man ledsnar på Folacin och Behepan :tummenupp

Blev nojjig för några år sedan och knaprade Behepan, men sen gick jag och kolla min B12 nivå och den var ju bra så i mitt fall så är det nog en vanlig sinnesförvirring och lite stress.:crash:crash

Är du säker så inte någon tutlurar dig? alltså alla har gaddat ihop sig imot dig och medvetet lurar dig?. :va
Har du trampat på någon "öm" tå?

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...