Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
komplett med tank fick jag för 360 pund med frakt hem till dörren.....
och vad det gäller reservdelar så är det inga problem på Ebay
Är den lika fiffig som många andra Triumph, ingen returvajer, hastighetsmätaren på framhjulet mm?så gå mot strömmen och kör engelskt......
Huruvida en cykel från kring millenieskiftet är konkurenskraftig eller ej känns som en märklig diskussion. Givetvis är den inte lika snabb som dagens cyklar och det krävs en rätt stor portion talang om man inte skall bli lite efter med den. Fast är man ny i racebranchen så lär man under den första säsongen inte vara begränsad av materialet oavsett.
Det jag är tveksam inför är hur många säsonger en cykel för 30kkr är körd. Visst är det bra med billig cykel men totalekonomin när man 2 träningar senare står med stort hål i motorn blir aningen lidande.
... När jag jämför mina tider på Anderstorp så har jag samma tider som långsammaste teamen i REC-finalens bästa tider. ...
Att köpa en ny hoj är ju ingen garanti för att det inte kikar ut saker ur blocket.
Samt garantin från leverantören försvinner den dagen det är en rejshoj.
Och ju nyare hojen är desto svårare och dyrare är det att hitta begagnade delar.
En nyare hoj tappar mer i värde per vecka än en patinerad 30papps raket.
Så att säga att det ena är bättre än det andra är ju lite svårt.
Vi kan dock alla vara överrens om att det kommer kosta pengar!![]()
Givetvis finns där ingen garanti att en ny cykel håller där finns -08 som rasat efter 50mil men kör man ex SS R6 från -00 så känns raset nästan garanterat....
Min reflektion av marknaden just nu är att man får betydligt mer för pengarna om man lägger 45-50kkr än 30kkr men har man inte pengarna så har man inte.
Givetvis finns där ingen garanti att en ny cykel håller där finns -08 som rasat efter 50mil men kör man ex SS R6 från -00 så känns raset nästan garanterat....
Min reflektion av marknaden just nu är att man får betydligt mer för pengarna om man lägger 45-50kkr än 30kkr men har man inte pengarna så har man inte.
Bara fegisar har två.Den har ju tappat en bromsskiva...
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |