Nr:18
Snabbare än Don Queer
I Svemos "Motorkalender 2007" under Roadracing, på sidan 52-54 visas grafiskt hur ett tävlingsfordon skall se ut!
Tycker att det är solklart.
Solklart??? Jösses, sådär har ingen hoj sett ut sen 1953....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
I Svemos "Motorkalender 2007" under Roadracing, på sidan 52-54 visas grafiskt hur ett tävlingsfordon skall se ut!
Inte mycket, förutom att personen i fråga kanske borde skämmas en stund vilket denne kanske redan gjort.Och vad har det med nåt alls att göra?
Inte mycket, förutom att personen i fråga kanske borde skämmas en stund vilket denne kanske redan gjort.
Förutom att en RR-hoj liknar bilden ifrån 1953 mera.
Förutom att en RR-hoj liknar bilden ifrån 1953 mera.

Men om vi ska vara seriösa nu en smula. Släpp sargen o pungskyddet och så kramas vi istället.
För faen, vi kör samma sport. Vi måste hjälpas åt och styra upp visa saker så att det blir ordning. Vi kommer aldrig kunna nå ut med sporten och vi fortfarande tänker sitta i sandlådan och leka.
Vi kan diskutera detta i all oändlighet, men så mycket tid har vi inte![]()
Slut på argumenten?![]()
Japp, så länge den har en eller två cylindrar och inte har mer än 250cc.
Edit: samt ej underskrida minivikten 100kg
Mja, det är ju samma argument jag har sen tidigare. Efter hundrade gången känns det uttjatat att dra dem igen![]()
Vilket väl är illa nog?2995484Ja du tolkar det fel. Han nuddade näsan när han skulle slå kepsen av skallen på honom.
Denne har som jag skrev redan bett om ursäkt. Nåt som mottogs med en rejäl utskällning innan den godtogs.
Är det utseende det handlar om? Är det inte varvtider och placeringar?
Bästa inläggetMen om vi ska vara seriösa nu en smula. Släpp sargen o pungskyddet och så kramas vi istället.
För faen, vi kör samma sport. Vi måste hjälpas åt och styra upp visa saker så att det blir ordning. Vi kommer aldrig kunna nå ut med sporten och vi fortfarande tänker sitta i sandlådan och leka.
Vi kan diskutera detta i all oändlighet, men så mycket tid har vi inte![]()
Men du, kan inte du argumentera lite för att hojen ifråga INTE är av supermototyp. Vad som står i reglementet är klart. Så det enda vi behöver bestämma är huruvida hojen är av supermototyp eller inte. Sen kan vi lägga ner kacklet.Prova ett bättre argument, då!
Vi likasinnade brukar häcka på www.hatasege.com. 890 medlemmar and still growing!Ps. jag tycker fortfarande väldigt illa om SegeDs.
Men du, kan inte du argumentera lite för att hojen ifråga INTE är av supermototyp. Vad som står i reglementet är klart. Så det enda vi behöver bestämma är huruvida hojen är av supermototyp eller inte. Sen kan vi lägga ner kacklet.
Nu vill jag gärna höra från någon som anser att prillan INTE är av "supermototyp" förklara varför han tycker på det sättet.
.. Peter sponsrar INTE min mekaniker..
Är det inte så att detta engagerar dig även på ett känslomässigt plan?2996459Jag behöver inte det. I reglementet står att MC och Supermototyp inte är tillåtet. Hur kan du kalla det glasklart? Regeln är alltså uppenbart felskriven, därmed omöjlig att tillämpa. Du skrev i ett tidigare inlägg att det är enkelt att särskilja definitionsmässigt vad som är en supermoto, vill du göra ett försök på det? Ingen officiell person på svemo har hitills kunnat göra det nämligen....
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |