Jag är inte ute på något korståg mot motardägare men varför vill en del så gärna köra RR med sina motarder? Blå R1:as förklaring kan ju inte gälla alla. Mest nyfiken.
Det bottnar naturligtvis i motardisternas lillebrorskomplex. De vill så gärna försöka slå mer räjsingbetonade hojar för att övertyga sig själva om supermotons förträfflighet gentemot sporthojar. Nån fom av revansch vill man ju ha för att gemene man tror att man kör DT50.
Edit: Kawan ser ut som Casper, the friendly ghost eller Thomas, the tank engine.
Rund, bullig och uddlös. Det ska bli ett nöje att snurra upp såna på löpande band. Allt snack om att "styva upp gaffeln lite" låter som fusk i mina öron. Är det standard så är det. Ta hojen ur lådan, naja pluggarna och kör. Inga kompromisser med att tillåta kåpor och fjädringsmodifieringar på ER6-or, tack.

men kommer iaf att köra den helt std på Anderstorp när på drevingen om mina kawa drev från zxr 600 RR passar 