Dåliga nyheter (Film)

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Olyckor

Man kan väl iofs förstå media med tanke på mängden olyckor och mängden skydd. Lite info. om var du är i JD2 hade vart kul...

vet inte exakta tidslaget men nån gång i slutet såg jag det... öh.... en massa krascher i rad iaf. ska slänga upp en film till jag hittade av mig i Cali som har mig kraschandes.

NinjaRob skrev:
Jag tror att du länkade till fel klipp Swedie. Du menade nog denna http://www.revlimit.us/torque/sponsor/redlineextreme/111903%20foxnewstampawmv.wmv då den handlar om dödsfall osv. Efter att ha sett den så är jag benägen att hålla med, dom killarna är ju fullständigt galna och hör fan hemma i fängelse. Det finns bättre ställen att stunta på än motorvägen.

SÅ ska nyheter rapporteras. Ta in lite DÖD till tvsoffan hos åt de killar som envisas med köra över sin förmåga i bland oskyldiga trafikanter.

Näru Swedie, det är inte stuntarna det är synd om....

lol, sa jag inte heller Chrille. Tycker stuntarna är mongo i huvet för vad dem sysslar med. Alla kommer få samma syn om alla åkarna pga en bunt psychos som behöver lite uppmärksamhet (som dem själva sa, dem gör det för att få lite uppmärksamhet).

och såklart, jag har oxå varit ute å dragit motorvägsbakhjulsåk en hel del... men har sett ljuset och faktiskt slutat med det. Inte värt smärtan i både plånboken och kroppen.

Att se någons mamma gråta i förtvivlan över sin döda son, eller höra om tjejen som var passagerare och förlorade livet emot en lyckstolpe, det får en att tänka efter vad vissa håller på med, och även ifrågasätta dom som ivrigt hejar på :skrämd

TÄNK EFTER och inse att följderna kan bli katastrofala, även för personer runt om kring, familj, vänner och även dom som blir inblandade i olyckan.

Det är en sak att leka med sitt eget liv, en helt annan att utsätta folk i trafiken för ökade risker.

:stop för stuntande i trafiken

PS. under ordnade former är det :tummenupp

Last edited:
varför stunta utan hjälm? visst det kan ju bli jävligt varmt i florida men att sopa asfalten med pannan eller högerörat kan inte direkt va en mysig upplevelse?!

fyfan va dom kör! ja gillar stunts MEDHJÄLMOCH SKYDD o kanske inte precis i trafik närdom typ bara chansar........ :kocko aja

fina stunts iaf. GR va ju medoxå :yoparty :tungan :Bugar

aja fortsätto lägga upp dåna här trådar swedie, alla...
'¨'
e i skolan nmu så fick se den utan ljud :)

TedebesT

Men satan vad duktiga många var.

Bingo skrev:
Men satan vad duktiga många var.
Jo, fast det är ju en sak å vara duktig på något (stunta tex.) å en annan att utsätta en massa folk för livsfara bara för att få visa det... :5sure

Å snälla Swedie; använd subjektsformen för tredje person plural (=DE) å inte objektsformen (=dem) är det är de som gör eller säger något! Annars får man hålla med i det du säger i gårdagens 13.13-inlägg.

/F. :mattias

Foggy skrev:
Jo, fast det är ju en sak å vara duktig på något (stunta tex.) å en annan att utsätta en massa folk för livsfara bara för att få visa det... :5sure

Å snälla Swedie; använd subjektsformen för tredje person plural (=DE) å inte objektsformen (=dem) är det är de som gör eller säger något! Annars får man hålla med i det du säger i gårdagens 13.13-inlägg.

/F. :mattias
Jo, det var inte en uppmaning att göra likadant.

Swedie, dom är alltid rätt. Så slipper du tänka på andra subjekt och objekt än föremålet för dina vilda lustar.

Swedie skrev:
Tjosan
Sporthojsåkarna i USA har en mindre rolig framtid framför sig då nyheterna ofta har börjat handla om alla dessa som kör på bakhjulet på motorvägen å alla som dör.

http://www.revlimit.us/torque/sponsor/redlineextreme/080902 fox13 lakelandstuntfest250.wmv

Ghostrider .. fick även lite tid i deras nyhetsklipp. Väntade på att även min krasch i JD 2 skulle vara med men.. turligt nog inte.

Vad har du för Hoj då? hade vatt rätt kul o se din krash :tummenupp

Bingo skrev:
1. Jo, det var inte en uppmaning att göra likadant.

2. Swedie, dom är alltid rätt. Så slipper du tänka på andra subjekt och objekt än föremålet för dina vilda lustar.
1. Jomenvisst - hajar det, tror jag :va

2. Inte för att nån (förutom Valmers kanske?) bryr sig (och speciellt inte Swedie skulle jag tro), men "dom" är talspråk och egentligen alltid fel i skrift :mattias. Det svider bara lite i mitt textnazisthjärta varje gång jag läser det (och "sär skrivningar"). Men visst är det trevlig att vara subjekt och ha objekt att lusta vilt efter :D :whip
/F. :hej

det var en 02 R1.

Okej! Jag kan har svårt för De Dem och Dom. Vilket ord ska strykas och nämn 3 olika meningar de (?) ska användas i.

Swedie skrev:
det var en 02 R1.

Okej! Jag kan har svårt för De Dem och Dom. Vilket ord ska strykas och nämn 3 olika meningar de (?) ska användas i.
Tjaba!

1. Dom har gjort inlägg på SH.
2. De hade ingen aning om vad de skrev.

2:an är lite mer "högtravande språk".

Dem? Kommer inte på nåt just nu.

Edit: Swedie: Känner du nån här i närheten som åker blejd?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT