dåliga lågvarv!!

superbeast

2-fast-4-you
Gick med
12 Apr 2003
Hoj
R1-98,ktm exc 450-04
vet att det egntligen handlar om sporthojjar här men provar ändå :D! var ute å åkte på min husabergare 501 i helgen å upptäckte att den går dåligt på lågavarv typ gånggasen,vill likssom tjyvstanna vid krypkörning :( !känns ungefär som att köra med lite choke om ni fattar, så jag misstänker att den går lite fett, vill inte varva ut riktigt på växlarna heller!har gjort ren fuggen å kollat bestyckning å det är std bestyckat så det borde väl va ok?är det nån som har nåra ideer :bow ?alla svar tas emot med öppna armar :nicka !

Höj tomgången?

/a

UrbanTiger skrev:
1. Tvätta luftfiltret
2. Återkom om det håller i sig
gjort ren filtret, ingen skillnad!provat flyttat ner nålen, gick ännu pissigare,provat flyttat upp nålen blev inge bättre :( funderar om det kan va nåt me tändningen men då borde den väl inte gå alls :va !såg att trotteln va nersliten där den ligger emot tomgångsskruven så det är svårt att justera in fuggen riktigt med tomgångs o blandningskruven,ska nog beställa en ny trottel å se om det blir nån skillnad :confused: kan det kanske va nåt med motorn,slitna ventiler,dåliga ringar eller nåt??mera ideer tack :Bugar

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...