Visst kan det det, fast det blir ändå lite onyanserat när man bara vräker ur sig vad man tycker är skit. Nåja vi får väl enas runt att vi inte är ense
Jag lider egentligen inte av att man skriver ner Karhle. Men nu är de relativt nya i stan och med tanke på tidigare butik (MC-Service AKA MC-Självservice) så kan det inte bli sämre i alla fall.
Vi är nog inte så oense egentligen, bortsett från att jag tycker att det kan vara ok att diskutera dom när man har väntat i 2 månader på en reklamation av en byxa. Sedan känner ju inte jag till byxaffären för övrigt, så om det var ett klart reklamationsfall eller ej tänker jag inte uttala mig om, utan jag avsåg bara dom två månaderna.
Jag tycker inte heller att det är konstigt om man bara skriver dom fel man anser dom har begått, eftersom det givetvis är själva syftet med tråden, däremot tycker jag man kan göra det med en viss stil (dvs, tänka på vad/hur man skriver).
Vad gäller mitt inlägg om bussningarna jag handlade så skrev jag tydligt att jag inte tänkte såga dom helt för det ännu, och att jag har en viss förståelse för att dom precis som du skrev, "är relativt nya". Men den ursäkten håller inte för många gånger heller, och hela personalen är ju inte direkt ny i gamet, utan har jobbat med det här tidigare.
Det som däremot var lite dumt av mig var att egentligen kommentera mina mellanhavanden med dom när jag inte har tagit diskussionen med dom lite tydligare först, men som jag skrev tidigare så berodde det på flera faktorer. Dels så var det körigt för övrigt, dels så lackade jag ihop när dom två gånger på raken inte hörde av sig fast bussningarna fanns där (och dåligt humör är ingen bra grund för en sund diskussion), och dels så tyckte jag väl inte värdet på dom var hela världen (x antal hundra).
Men som sagt, jag har handlat där även när det har fungerat bättre, även om det inte fanns med i minnesbanken när irritationen var som störst. Så gett upp hoppet om dom har jag inte, och det är bra om dom kommer tillrätta med sånt här onödigt strul, för butiken behövs på alla sätt och vis. Både för konkurensen och för utbudet, och med den samlade kompetens som finns där så borde det vara klockrent