Dålig service hos yamaha Kallhäll
Jag köpte en ny motorcykel hos yamaha förra året. jag fick 100mila servicen med på köpet , när jag skulle boka tid så var det ingen som svarade på mail jag fick ringa 3 gånger innan jag fick tag i någon som kunde ta min bokning.
Ni har en skruv med bricka lossnat som håller upp plasten under avgasröret där nummer plåten sitter, jag var och beställde en ny skruv med bricka för 6-7 veckor sedan men har inte fått den ännu. Jag skulle ta den på reklammation. Han som tog emot beställningen verkade lite små loj, han menade bla att man inte brukar få såna saker på reklammation. Men skruvar ska väl inte lossna på en ny hoj eller? men han tog emot beställningen i alla fall, men någon skruv har jag inte fått efter 6-7 veckor
Är det någon mer som har fått dålig service hos jamaha i järfälla?
Jag köpte en ny motorcykel hos yamaha förra året. jag fick 100mila servicen med på köpet , när jag skulle boka tid så var det ingen som svarade på mail jag fick ringa 3 gånger innan jag fick tag i någon som kunde ta min bokning.
Ni har en skruv med bricka lossnat som håller upp plasten under avgasröret där nummer plåten sitter, jag var och beställde en ny skruv med bricka för 6-7 veckor sedan men har inte fått den ännu. Jag skulle ta den på reklammation. Han som tog emot beställningen verkade lite små loj, han menade bla att man inte brukar få såna saker på reklammation. Men skruvar ska väl inte lossna på en ny hoj eller? men han tog emot beställningen i alla fall, men någon skruv har jag inte fått efter 6-7 veckor
Är det någon mer som har fått dålig service hos jamaha i järfälla?
Last edited: