Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har tyvärr inte heller några positiva erfarenheter av Yamaha Center i Järfälla,
Köpte en ny R1 -05 där och när jag jag kom för att hämta den så var batteriet stendött (ingen leverans kontroll här inte)....
När jag senare hämtat hem den från första servicen så läckte den olja som ett såll från kopplingskåpan och jag skulle till Gotland Ring 2 dagar senare o åka bana, Bränner dit, tokig som fan och skäller och får till svar att dom inte har någon mek som kan fixa det (han har tydligen slutat). Det blev bara till att riva det själv o fixa, dom hade knäckt metallpackningen till kåpan och det hade dom givetvis inte nån ny hemma heller.....
Kommer jag att vända mig till dom igen??? NÄÄÄÄ, ingen större risk!!!!!
Jag förstår inte varför man har så dålig service, förlorar man inte på det? Är det inte bättre att fixa det man säger att man ska göra. Om dom inte vill beställa någon skruv så kan väl dom säga det eller?
En annan sak som jag funderar över ,vad händer om motorn på min hoj skulle paja, dom kommer antagligen inte att fixa det. Kommer garantin att gälla hos någon annan handlare?
Stöd dom små handlarna istället som vet att det är viktigt med personlig kundkontakt och vänligt bemötande,reapriser är inte allt,jag kan tänka mej att betala någon krona extra i utbyte mot att jag ska få ett vänligt bemötande.![]()
Garantin gäller hos vilken Yamaha handlare som helst så det e bara o åka till ett annat ställe![]()
Japp.När ni skriver Järfälla så antar jag att ni menar Yamaha Center som ligger i Kallhäll, eller?
När ni skriver Järfälla så antar jag att ni menar Yamaha Center som ligger i Kallhäll, eller?
Japanska skruvar har lite annan gängning (stigning) = japangäng.
Det finns bra lustiga personer här inne.
Det finns bra lustiga personer här inne.
Först har vi tomasni... killen åker från Järfälla till Haninge för att köpa 3 liter olja, detta sparade han 15kr/ per liter på, dock är inte bensin pengar inräknat......
Sedan har vi Adrenalin......
"Gnäller" på att batteriet var dött på hans bike när han skulle hämta den, vilket är tråkigt. Det är ju lite synd att han inte berättar att det var hans polare som gjort leverans servicen på hans hoj. Sedan var det packningen som var trasig, återigen djävligt tråkigt. Att dom inte hade någon meck som kunde hjälpa honom när han upptäckte det kan ju ha att göra med att verkstan stänger klockan 17, han glömde även att skriva att han fick hjälp med Biken på en lördag då inte heller verkstan har öppet.
Hmm,
text
och jag håller fast vid min uppfattning ang. vad tråden från början handlar om....
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |